01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 2207,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutch Mil, TMZ Niederrhein, TMZ en stukje TMA Münser, Dortmund voor de trechter en Beek voor de final glide.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2022 Piloot: BERT VAN EYKEN Zweefvliegtuig: OO-ZTO Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox Logger file: 2022-04-30-LXV-2OX-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:39:14 Duurvlucht : 06:35:53 Vrije vlucht : 634.6 km Fasttrack : 104.5 kmh Driehoek : 428.9 km Hoogtewinst : 1256.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.076'N 5°03.374'E tijd: 09:01:51 UTC alti: -99 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.282'N 5°04.008'E = 63° 0.8 km van vertrek tijd: 09:02:26 UTC alti: 294 m Landingspunt pos.: 51°00.257'N 5°03.951'E = 64° 0.8 km van vertrek tijd: 15:41:05 UTC alti: -85 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 06:39:14 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.874'N 5°03.289'E @ 09:05:12 UTC, 382 m punt 1: 50°35.547'N 4°44.631'E @ 09:30:17 UTC, 673 m punt 2: 52°16.734'N 7°20.475'E @ 12:11:18 UTC, 969 m punt 3: 51°33.169'N 7°32.450'E @ 13:06:58 UTC, 1421 m punt 4: 51°21.104'N 7°47.984'E @ 13:21:55 UTC, 1262 m punt 5: 50°49.485'N 6°19.793'E @ 14:36:55 UTC, 1107 m Finish: 50°58.944'N 5°00.230'E @ 15:37:38 UTC, 203 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 50.2 km 206° @ 120.0 km/h been 2: 260.4 km 43° @ 97.0 km/h been 3: 81.9 km 170° @ 88.3 km/h been 4: 28.7 km 141° @ 115.2 km/h been 5: 118.5 km 241° @ 94.8 km/h been 6: 94.9 km 281° @ 93.8 km/h Afgelegde afstand: 634.6 km Duur: 06:32:26 Gemiddelde snelheid: 97.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.2 km Starthoogte: 382.0 m Finishhoogte: 203.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 179 m Totale score afstand: 634.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°06.591'N 7°10.091'E = 49° 191.5 km van vertrek tijd: 12:01:47 UTC alti: 1360 m Finishpunt pos.: 51°04.492'N 6°48.166'E = 85° 122.8 km van vertrek tijd: 14:01:47 UTC alti: 721 m Grootste afstand in 2 uur: 209.1 km Beste snelheid in 2 uur: 104.5 km/h Hoogteverlies: 639 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 3235.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E punt 1: KESSLERH??HE 47°53.815'N 8°06.688'E 114.1 km 240° punt 2: MILMESBERG TV 50°55.086'N 10°16.231'E 370.7 km 24° punt 3: F-ADEMUZ-VV 40°05.600'N 1°12.730'W 1497.1 km 221° finish: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E 1253.7 km 39° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 294 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 188.7 km Been 1: 120.1 km Been 2: 120.1 km Totaal: 428.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:05:12 UTC einde: 15:41:05 UTC duur: 06:35:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 379 m @ 09:08:02 UTC hoog punt: 1635 m @ 14:42:58 UTC hoogtewinst: 1256 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:30:14 bearing 152.0° Tweede punt: 12:11:13 bearing 51.1° Totale hoek: -100.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 21498 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||