01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2022 -- Wim AKKERMANS -- 2299,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Sq6101 en uitl Niederrhein, in contact with Muenster, sq7403 ED-R34A - C not active Para hopsten uitluisteren. Retern weer uitluistern Niederrhein sq6101. Crossing Beek approved.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/04/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-04-30-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 07:34:29 Duurvlucht : 07:18:42 Vrije vlucht : 701.3 km Fasttrack : 129.9 kmh Opgegeven proef: 237.9 km Driehoek : 444.3 km Hoogtewinst : 1331.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.723'N 5°12.893'E tijd: 07:53:23 UTC alti: -95 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.266'N 5°13.085'E = 165° 0.9 km van vertrek tijd: 07:56:41 UTC alti: 453 m Landingspunt pos.: 51°10.785'N 5°13.002'E = 48° 0.2 km van vertrek tijd: 15:27:52 UTC alti: -69 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:34:29 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 6.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.277'N 5°13.070'E @ 07:56:42 UTC, 449 m punt 1: 52°22.516'N 8°06.471'E @ 10:49:40 UTC, 749 m punt 2: 52°44.602'N 7°20.769'E @ 11:30:34 UTC, 1182 m punt 3: 52°24.185'N 7°29.159'E @ 11:48:54 UTC, 1066 m punt 4: 51°16.100'N 6°12.087'E @ 13:00:17 UTC, 691 m punt 5: 50°35.893'N 6°29.259'E @ 13:37:58 UTC, 960 m Finish: 51°18.709'N 5°07.205'E @ 15:12:35 UTC, 230 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 240.3 km 55° @ 83.3 km/h been 2: 65.9 km 309° @ 96.7 km/h been 3: 39.0 km 166° @ 127.8 km/h been 4: 154.2 km 215° @ 129.6 km/h been 5: 77.2 km 165° @ 122.9 km/h been 6: 124.6 km 310° @ 79.0 km/h Afgelegde afstand: 701.3 km Duur: 07:15:53 Gemiddelde snelheid: 96.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.2 km Starthoogte: 453.0 m Finishhoogte: 230.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 223 m Totale score afstand: 701.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°37.439'N 7°30.924'E = 44° 225.7 km van vertrek tijd: 11:22:55 UTC alti: 1399 m Finishpunt pos.: 50°50.131'N 6°19.599'E = 116° 86.9 km van vertrek tijd: 13:22:55 UTC alti: 617 m Grootste afstand in 2 uur: 259.7 km Beste snelheid in 2 uur: 129.9 km/h Hoogteverlies: 782 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 755.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E punt 1: SCHWEDENSTEBEL UL 52°49.349'N 10°02.398'E 377.9 km 59° finish: KEI FIN KEIHEUVE 51°10.850'N 5°13.217'E 377.9 km 243° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEI FIN KEIHEUVE @ 07:57:19 UTC, 388 m punt 1: SCHWEDENSTEBEL UL niet gerond afbreekpunt: 52°22.555'N 8°06.456'E @ 10:49:42 UTC, 746 m : 237.9 km 82.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 237.9 km Duur van de proef: 02:52:23 Gemiddelde snelheid: 82.8 km/h Start hoogte: 388 m Hoogte passeren start: 388 m Hoogte aan break-punt: 746 m Hoogteverlies over proef: -358 m Totale score afstand: 237.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 158.3 km Been 1: 124.4 km Been 2: 161.6 km Totaal: 444.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 07:56:41 UTC einde: 15:15:23 UTC duur: 07:18:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 222 m @ 09:13:17 UTC hoog punt: 1553 m @ 11:51:27 UTC hoogtewinst: 1331 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:30:35 bearing 42.7° Tweede punt: 13:37:21 bearing 102.9° Totale hoek: 60.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 25431 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||