CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2022 -- Dirk ROGGEMAN -- 773,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/04/2022
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KIIR
Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w
Logger file: 2022-04-30-LXV-74W-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:26:16
Duurvlucht : 03:22:04
Vrije vlucht : 230.1 km
Fasttrack : 73.7 kmh
Driehoek : 177.7 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.109'N 3°51.660'E
tijd: 11:30:59 UTC
alti: -101 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°44.482'N 3°51.072'E = 211° 1.4 km van vertrek
tijd: 11:35:11 UTC
alti: 607 m
Landingspunt
pos.: 50°45.155'N 3°51.713'E = 36° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:57:15 UTC
alti: -90 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:26:16
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 4.2 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°44.589'N 3°51.070'E @ 11:35:21 UTC, 598 m
punt 1: 50°36.310'N 3°38.645'E @ 11:57:05 UTC, 649 m
punt 2: 50°13.366'N 3°31.776'E @ 12:31:53 UTC, 1025 m
punt 3: 50°32.968'N 3°34.960'E @ 13:09:05 UTC, 959 m
punt 4: 50°57.134'N 3°14.937'E @ 13:54:49 UTC, 913 m
punt 5: 50°35.073'N 3°33.253'E @ 14:32:21 UTC, 1170 m
Finish: 50°46.988'N 3°53.170'E @ 14:51:49 UTC, 307 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.2 km 224° @ 58.6 km/h
been 2: 43.3 km 191° @ 74.7 km/h
been 3: 36.5 km 6° @ 58.9 km/h
been 4: 50.6 km 332° @ 66.4 km/h
been 5: 46.2 km 152° @ 73.9 km/h
been 6: 32.2 km 47° @ 99.3 km/h
Afgelegde afstand: 230.1 km
Duur: 03:16:28
Gemiddelde snelheid: 70.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.9 km
Starthoogte: 607.0 m
Finishhoogte: 307.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 300 m
Totale score afstand: 230.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°25.728'N 3°34.898'E = 209° 41.0 km van vertrek
tijd: 12:56:21 UTC
alti: 975 m
Finishpunt
pos.: 50°44.683'N 3°51.006'E = 224° 1.1 km van vertrek
tijd: 14:56:21 UTC
alti: 34 m
Grootste afstand in 2 uur: 147.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 73.7 km/h
Hoogteverlies: 941 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 503.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 10HAC 50°39.530'N 3°35.750'E
punt 1: 40FUM 49°59.700'N 4°42.200'E 108.0 km 133°
punt 2: 3DABI 50°24.370'N 6°31.730'E 138.1 km 70°
punt 3: 10MBU 50°05.650'N 4°31.340'E 147.3 km 257°
punt 4: 10LEU 50°36.320'N 3°36.980'E 86.0 km 312°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 24.1 km 47°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 10HAC @ 14:27:59 UTC, 1167 m
punt 1: 40FUM niet gerond
afbreekpunt: 50°44.713'N 3°51.288'E @ 14:56:33 UTC, 19 m : 5.0 km 10.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 5.0 km
Duur van de proef: 00:28:34
Gemiddelde snelheid: 10.6 km/h
Start hoogte: 377 m
Hoogte passeren start: 1167 m
Hoogte aan break-punt: 19 m
Hoogteverlies over proef: 358 m
Totale score afstand: 5.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 54.4 km
Been 1: 73.5 km
Been 2: 49.8 km
Totaal: 177.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:35:11 UTC
einde: 14:57:15 UTC
duur: 03:22:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 377 m @ 12:02:33 UTC
hoog punt: 1247 m @ 14:31:17 UTC
hoogtewinst: 870 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:31:57 bearing 222.1°
Tweede punt: 13:54:39 bearing 274.3°
Totale hoek: 52.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5288
| |||||||||||||||||||||