01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2022 -- Tom CONINGS -- 1475,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpndr 7000, EBZW for paradrop
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 01/05/2022 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2022-05-01-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:16:48 Duurvlucht : 05:16:02 Vrije vlucht : 416.8 km Fasttrack : 92.7 kmh Driehoek : 110.1 km Hoogtewinst : 1128.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.062'E tijd: 10:54:19 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.283'N 5°23.091'E = 85° 1.2 km van vertrek tijd: 10:55:05 UTC alti: 389 m Landingspunt pos.: 50°58.240'N 5°22.693'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 16:11:07 UTC alti: -37 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:16:48 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.827'N 5°22.797'E @ 10:59:42 UTC, 785 m punt 1: 51°23.085'N 5°53.398'E @ 11:48:14 UTC, 1046 m punt 2: 50°42.794'N 5°07.279'E @ 13:06:13 UTC, 988 m punt 3: 51°24.678'N 6°00.339'E @ 14:11:39 UTC, 1105 m punt 4: 50°48.352'N 5°15.971'E @ 15:08:46 UTC, 942 m punt 5: 51°01.551'N 5°45.001'E @ 15:43:52 UTC, 1268 m Finish: 50°53.780'N 5°13.530'E @ 16:05:23 UTC, 982 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 58.9 km 37° @ 72.8 km/h been 2: 92.1 km 216° @ 70.9 km/h been 3: 99.4 km 38° @ 91.1 km/h been 4: 85.0 km 218° @ 89.2 km/h been 5: 41.9 km 54° @ 71.6 km/h been 6: 39.6 km 249° @ 110.3 km/h Afgelegde afstand: 416.8 km Duur: 05:05:41 Gemiddelde snelheid: 81.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.0 km Starthoogte: 364.0 m Finishhoogte: 982.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -618 m Totale score afstand: 416.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°44.257'N 5°07.241'E = 214° 31.2 km van vertrek tijd: 13:10:13 UTC alti: 1223 m Finishpunt pos.: 50°49.894'N 5°15.030'E = 208° 17.5 km van vertrek tijd: 15:10:13 UTC alti: 911 m Grootste afstand in 2 uur: 185.3 km Beste snelheid in 2 uur: 92.7 km/h Hoogteverlies: 312 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 557.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: PORTA WESTFALICA 52°13.370'N 8°51.790'E 279.0 km 59° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 279.0 km 241° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 13:27:21 UTC, 914 m punt 1: PORTA WESTFALICA niet gerond afbreekpunt: 51°24.593'N 6°00.476'E @ 14:12:30 UTC, 1129 m : 62.3 km 82.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 62.3 km Duur van de proef: 00:45:09 Gemiddelde snelheid: 82.8 km/h Start hoogte: 364 m Hoogte passeren start: 914 m Hoogte aan break-punt: 1129 m Hoogteverlies over proef: -765 m Totale score afstand: 62.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.8 km Been 1: 30.8 km Been 2: 31.5 km Totaal: 110.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:55:05 UTC einde: 16:11:07 UTC duur: 05:16:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 364 m @ 10:55:20 UTC hoog punt: 1492 m @ 14:24:32 UTC hoogtewinst: 1128 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:49:16 bearing 60.6° Tweede punt: 13:06:12 bearing 114.8° Totale hoek: 54.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7692 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||