CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2022 -- Theo STOCKMANS -- 1089,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/05/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-05-01-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:08:24
Duurvlucht : 07:05:21
Vrije vlucht : 326.9 km
Fasttrack : 72.6 kmh
Driehoek : 143.1 km
Hoogtewinst : 1113.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.744'N 4°57.502'E
tijd: 09:58:06 UTC
alti: -32 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°48.942'N 4°58.735'E = 20° 4.3 km van vertrek
tijd: 10:01:09 UTC
alti: 517 m
Landingspunt
pos.: 50°46.887'N 4°57.459'E = 349° 0.3 km van vertrek
tijd: 17:06:30 UTC
alti: -9 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 07:08:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°49.195'N 4°58.810'E @ 10:01:33 UTC, 510 m
punt 1: 50°35.514'N 4°58.611'E @ 11:03:40 UTC, 840 m
punt 2: 50°51.642'N 5°15.598'E @ 11:48:51 UTC, 874 m
punt 3: 50°35.557'N 4°59.496'E @ 12:29:05 UTC, 977 m
punt 4: 51°08.519'N 5°38.170'E @ 13:39:18 UTC, 1207 m
punt 5: 50°21.782'N 4°56.568'E @ 15:15:20 UTC, 1444 m
Finish: 50°51.098'N 5°01.123'E @ 16:09:14 UTC, 615 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.4 km 181° @ 24.5 km/h
been 2: 36.0 km 34° @ 47.8 km/h
been 3: 35.3 km 212° @ 52.7 km/h
been 4: 76.1 km 36° @ 65.0 km/h
been 5: 99.5 km 210° @ 62.2 km/h
been 6: 54.6 km 6° @ 60.8 km/h
Afgelegde afstand: 326.9 km
Duur: 06:07:41
Gemiddelde snelheid: 53.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.1 km
Starthoogte: 497.0 m
Finishhoogte: 615.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -118 m
Totale score afstand: 326.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°41.583'N 4°59.573'E = 166° 9.9 km van vertrek
tijd: 12:40:14 UTC
alti: 999 m
Finishpunt
pos.: 50°35.057'N 4°58.087'E = 178° 21.7 km van vertrek
tijd: 14:40:14 UTC
alti: 821 m
Grootste afstand in 2 uur: 145.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 72.6 km/h
Hoogteverlies: 178 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E
punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 16:53:17 UTC, 744 m
punt 1: ZOUTLEEUW niet gerond
afbreekpunt: 50°48.178'N 4°58.164'E @ 17:01:55 UTC, 298 m : 2.6 km 18.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 2.6 km
Duur van de proef: 00:08:38
Gemiddelde snelheid: 18.1 km/h
Start hoogte: 350 m
Hoogte passeren start: 744 m
Hoogte aan break-punt: 298 m
Hoogteverlies over proef: 52 m
Totale score afstand: 2.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 63.0 km
Been 1: 40.1 km
Been 2: 40.1 km
Totaal: 143.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:01:09 UTC
einde: 17:06:30 UTC
duur: 07:05:21
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 350 m @ 10:14:00 UTC
hoog punt: 1463 m @ 13:19:50 UTC
hoogtewinst: 1113 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:35:22 bearing 70.1°
Tweede punt: 15:15:23 bearing 151.5°
Totale hoek: 81.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6668
| |||||||||||||||||||||