01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-05-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 2225,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Overboelare sector 1 actief bij start en landing
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/05/2022 Piloot: KOEN VDP Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2022-05-02-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:22:39 Duurvlucht : 07:22:05 Vrije vlucht : 667.7 km Fasttrack : 104.5 kmh Opgegeven proef: 512.9 km Driehoek : 222.8 km Hoogtewinst : 1638.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.028'N 3°51.561'E tijd: 10:03:38 UTC alti: -54 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.467'N 3°51.981'E = 31° 1.0 km van vertrek tijd: 10:04:12 UTC alti: 327 m Landingspunt pos.: 50°45.129'N 3°51.685'E = 38° 0.2 km van vertrek tijd: 17:26:17 UTC alti: -36 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:22:39 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°45.358'N 3°52.238'E @ 10:12:16 UTC, 861 m punt 1: 49°52.368'N 2°23.060'E @ 11:34:59 UTC, 1379 m punt 2: 50°17.979'N 3°49.154'E @ 12:46:54 UTC, 1051 m punt 3: 49°51.843'N 2°03.517'E @ 14:04:05 UTC, 1608 m punt 4: 50°17.434'N 3°56.105'E @ 15:39:53 UTC, 1373 m punt 5: 50°04.486'N 3°20.569'E @ 16:20:09 UTC, 1848 m Finish: 50°45.266'N 3°51.655'E @ 17:25:01 UTC, 65 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 144.4 km 228° @ 104.8 km/h been 2: 113.1 km 65° @ 94.4 km/h been 3: 135.0 km 250° @ 104.9 km/h been 4: 142.4 km 70° @ 89.2 km/h been 5: 48.6 km 241° @ 72.5 km/h been 6: 84.1 km 26° @ 77.8 km/h Afgelegde afstand: 667.7 km Duur: 07:12:45 Gemiddelde snelheid: 92.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 305.0 m Finishhoogte: 65.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 240 m Totale score afstand: 667.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°10.544'N 3°12.265'E = 216° 79.1 km van vertrek tijd: 12:19:36 UTC alti: 1414 m Finishpunt pos.: 49°55.003'N 2°26.415'E = 228° 137.1 km van vertrek tijd: 14:19:36 UTC alti: 1104 m Grootste afstand in 2 uur: 209.0 km Beste snelheid in 2 uur: 104.5 km/h Hoogteverlies: 310 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 512.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: AMIENS GLISY GLD 49°52.383'N 2°23.217'E 143.8 km 228° punt 2: BAVAY 50°17.920'N 3°48.940'E 112.7 km 65° punt 3: AMIENS GLISY GLD 49°52.383'N 2°23.217'E 112.7 km 246° finish: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E 143.8 km 46° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDSBERGEN @ 10:12:33 UTC, 860 m punt 1: AMIENS GLISY GLD @ 11:35:00 UTC, 1381 m : 143.8 km 104.6 km/h punt 2: BAVAY @ 12:46:53 UTC, 1052 m : 112.7 km 94.0 km/h punt 3: AMIENS GLISY GLD @ 14:02:54 UTC, 1625 m : 112.7 km 88.9 km/h finish: GERAARDSBERGEN @ 17:26:17 UTC, -36 m : 143.8 km 42.4 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 512.9 km Duur van de proef: 07:13:44 Gemiddelde snelheid: 70.9 km/h Start hoogte: 305 m Hoogte passeren start: 860 m Hoogte passeren finish: -36 m Hoogteverlies over proef: 341 m Totale score afstand: 512.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 97.7 km Been 1: 62.7 km Been 2: 62.4 km Totaal: 222.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:04:12 UTC einde: 17:26:17 UTC duur: 07:22:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 305 m @ 10:04:44 UTC hoog punt: 1943 m @ 15:45:00 UTC hoogtewinst: 1638 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:04:25 bearing 250.3° Tweede punt: 15:39:57 bearing 209.9° Totale hoek: -40.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 16098 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||