CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2022 -- Geert DE PALMENAER -- 1077,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/05/2022
Piloot: GEERT DE PALMENAER
Zweefvliegtuig: D-O526
Toestel type: VENTUS C Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3
Logger file: 2022-05-01-LXV-PU3-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:22:34
Duurvlucht : 04:19:24
Vrije vlucht : 296.3 km
Fasttrack : 78.0 kmh
Driehoek : 116.6 km
Hoogtewinst : 1077.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZR Zoersel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°15.896'N 4°45.286'E
tijd: 11:29:31 UTC
alti: -73 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°18.577'N 4°45.870'E = 8° 5.0 km van vertrek
tijd: 11:32:41 UTC
alti: 448 m
Landingspunt
pos.: 51°15.908'N 4°45.194'E = 282° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:52:05 UTC
alti: -59 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:22:34
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°18.469'N 4°45.668'E @ 11:36:43 UTC, 622 m
punt 1: 50°54.731'N 5°38.613'E @ 12:41:39 UTC, 848 m
punt 2: 51°15.429'N 5°23.543'E @ 13:20:23 UTC, 1330 m
punt 3: 51°22.409'N 4°48.820'E @ 13:59:47 UTC, 1090 m
punt 4: 51°04.446'N 5°23.606'E @ 14:44:35 UTC, 1437 m
punt 5: 51°27.406'N 4°46.178'E @ 15:40:07 UTC, 1118 m
Finish: 51°15.352'N 4°43.840'E @ 15:48:39 UTC, 157 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 75.9 km 125° @ 70.1 km/h
been 2: 42.2 km 336° @ 65.4 km/h
been 3: 42.4 km 288° @ 64.5 km/h
been 4: 52.4 km 129° @ 70.2 km/h
been 5: 60.9 km 315° @ 65.8 km/h
been 6: 22.5 km 187° @ 158.3 km/h
Afgelegde afstand: 296.3 km
Duur: 04:11:56
Gemiddelde snelheid: 70.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Starthoogte: 448.0 m
Finishhoogte: 157.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 291 m
Totale score afstand: 296.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°02.443'N 5°24.441'E = 118° 52.0 km van vertrek
tijd: 13:06:07 UTC
alti: 1418 m
Finishpunt
pos.: 51°17.437'N 4°59.433'E = 80° 16.7 km van vertrek
tijd: 15:06:08 UTC
alti: 1189 m
Grootste afstand in 2 uur: 156.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 78.0 km/h
Hoogteverlies: 229 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 435.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E
punt 1: LE QUESNOY CENTR 50°14.867'N 3°38.217'E 58.7 km 196°
punt 2: BLANGY BRESLE 49°55.250'N 1°38.067'E 147.9 km 256°
punt 3: BAVAY 50°17.933'N 3°47.767'E 160.2 km 74°
punt 4: RONSE N48 X SPOO 50°45.133'N 3°37.433'E 51.9 km 346°
finish: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E 16.9 km 89°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 448 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 51.3 km
Been 1: 32.7 km
Been 2: 32.6 km
Totaal: 116.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:32:41 UTC
einde: 15:52:05 UTC
duur: 04:19:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 448 m @ 11:32:41 UTC
hoog punt: 1525 m @ 13:16:45 UTC
hoogtewinst: 1077 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:40:25 bearing 89.4°
Tweede punt: 15:40:19 bearing 17.6°
Totale hoek: -71.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6176
| |||||||||||||||||||||