CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-05-2022 -- Bert VAN EYKEN -- 920,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 08/05/2022
Piloot: BERT VAN EYKEN
Zweefvliegtuig: OO-ZTO
Toestel type: VENTUS CT 17.6 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2ox
Logger file: 2022-05-08-LXV-2OX-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:01:51
Duurvlucht : 04:01:10
Vrije vlucht : 230.1 km
Fasttrack : 65.2 kmh
Driehoek : 165.4 km
Hoogtewinst : 1169.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.076'N 5°03.374'E
tijd: 13:32:47 UTC
alti: -83 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.328'N 5°04.015'E = 58° 0.9 km van vertrek
tijd: 13:33:28 UTC
alti: 364 m
Landingspunt
pos.: 51°00.260'N 5°03.928'E = 62° 0.7 km van vertrek
tijd: 17:34:38 UTC
alti: -84 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:01:51
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°59.984'N 5°02.632'E @ 13:37:35 UTC, 615 m
punt 1: 51°15.353'N 5°21.835'E @ 14:20:49 UTC, 1326 m
punt 2: 51°25.184'N 4°37.233'E @ 15:10:02 UTC, 1059 m
punt 3: 51°17.743'N 5°00.593'E @ 15:37:49 UTC, 756 m
punt 4: 50°54.035'N 5°18.157'E @ 16:26:39 UTC, 1077 m
punt 5: 51°09.051'N 5°09.661'E @ 17:00:11 UTC, 725 m
Finish: 50°54.026'N 4°59.084'E @ 17:25:26 UTC, 609 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.2 km 38° @ 50.3 km/h
been 2: 54.9 km 290° @ 66.9 km/h
been 3: 30.4 km 117° @ 65.7 km/h
been 4: 48.5 km 155° @ 59.6 km/h
been 5: 29.6 km 340° @ 52.9 km/h
been 6: 30.5 km 204° @ 72.4 km/h
Afgelegde afstand: 230.1 km
Duur: 03:47:51
Gemiddelde snelheid: 60.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.3 km
Starthoogte: 322.0 m
Finishhoogte: 609.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -287 m
Totale score afstand: 230.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.846'N 4°52.031'E = 340° 39.0 km van vertrek
tijd: 15:32:17 UTC
alti: 1174 m
Finishpunt
pos.: 50°59.206'N 5°03.895'E = 159° 1.7 km van vertrek
tijd: 17:32:17 UTC
alti: 122 m
Grootste afstand in 2 uur: 130.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 65.2 km/h
Hoogteverlies: 1052 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 3235.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E
punt 1: KESSLERH??HE 47°53.815'N 8°06.688'E 114.1 km 240°
punt 2: MILMESBERG TV 50°55.086'N 10°16.231'E 370.7 km 24°
punt 3: F-ADEMUZ-VV 40°05.600'N 1°12.730'W 1497.1 km 221°
finish: M??NSINGEN-EISBERG 48°24.552'N 9°26.462'E 1253.7 km 39°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 364 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 54.7 km
Been 1: 63.1 km
Been 2: 47.6 km
Totaal: 165.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:33:28 UTC
einde: 17:34:38 UTC
duur: 04:01:10
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 322 m @ 13:34:02 UTC
hoog punt: 1491 m @ 14:03:23 UTC
hoogtewinst: 1169 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:10:03 bearing 9.3°
Tweede punt: 17:25:27 bearing 90.0°
Totale hoek: 80.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7019
| |||||||||||||||||||||