CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-05-2022 -- Theo STOCKMANS -- 962,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 08/05/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-05-08-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:39:53
Duurvlucht : 05:36:39
Vrije vlucht : 288.6 km
Fasttrack : 70.9 kmh
Driehoek : 106.9 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.770'N 4°57.118'E
tijd: 11:39:47 UTC
alti: -57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.424'N 4°59.731'E = 68° 3.3 km van vertrek
tijd: 11:43:01 UTC
alti: 457 m
Landingspunt
pos.: 50°46.873'N 4°57.407'E = 61° 0.4 km van vertrek
tijd: 17:19:40 UTC
alti: -46 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:39:53
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°46.404'N 4°58.729'E @ 11:50:19 UTC, 1037 m
punt 1: 50°56.178'N 5°20.494'E @ 13:02:04 UTC, 860 m
punt 2: 50°34.624'N 4°59.568'E @ 13:46:37 UTC, 952 m
punt 3: 51°04.571'N 5°23.377'E @ 15:01:01 UTC, 1357 m
punt 4: 50°31.414'N 5°01.575'E @ 15:54:25 UTC, 1044 m
punt 5: 50°55.422'N 5°19.508'E @ 16:52:20 UTC, 1009 m
Finish: 50°46.212'N 4°56.147'E @ 17:18:12 UTC, 103 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 31.3 km 54° @ 26.2 km/h
been 2: 46.9 km 212° @ 63.2 km/h
been 3: 62.2 km 27° @ 50.1 km/h
been 4: 66.6 km 203° @ 74.8 km/h
been 5: 49.3 km 25° @ 51.0 km/h
been 6: 32.3 km 238° @ 74.9 km/h
Afgelegde afstand: 288.6 km
Duur: 05:27:53
Gemiddelde snelheid: 52.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Starthoogte: 442.0 m
Finishhoogte: 103.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 339 m
Totale score afstand: 288.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°03.953'N 5°14.972'E = 33° 38.1 km van vertrek
tijd: 15:09:05 UTC
alti: 1120 m
Finishpunt
pos.: 50°47.206'N 4°57.285'E = 14° 0.8 km van vertrek
tijd: 17:09:05 UTC
alti: 548 m
Grootste afstand in 2 uur: 141.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 70.9 km/h
Hoogteverlies: 572 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E
punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 17:19:05 UTC, -5 m
punt 1: ZOUTLEEUW niet gerond
afbreekpunt: 50°46.873'N 4°57.407'E @ 17:19:40 UTC, -46 m : 0.7 km 73.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.7 km
Duur van de proef: 00:00:35
Gemiddelde snelheid: 73.0 km/h
Start hoogte: -5 m
Hoogte passeren start: -5 m
Hoogte aan break-punt: -46 m
Hoogteverlies over proef: 41 m
Totale score afstand: 0.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.0 km
Been 1: 29.9 km
Been 2: 29.9 km
Totaal: 106.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:43:01 UTC
einde: 17:19:40 UTC
duur: 05:36:39
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 442 m @ 11:43:17 UTC
hoog punt: 1437 m @ 15:18:07 UTC
hoogtewinst: 995 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:05:41 bearing 69.9°
Tweede punt: 15:54:23 bearing 137.6°
Totale hoek: 67.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7733
| |||||||||||||||||||||