01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-05-2022 -- Vital TIMMERMAN -- 877,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance KB Dutch Mill 7000 Langen Niederheim 6101 KB cearance
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/05/2022 Piloot: VITAL TIMMERMAN Zweefvliegtuig: D-KGLT Toestel type: S-10-VT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7jg Logger file: 2022-05-09-LXV-7JG-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:17:15 Duurvlucht : 04:22:27 Vrije vlucht : 241.2 km Fasttrack : 73.5 kmh Opgegeven proef: 197.9 km Driehoek : 167.8 km Hoogtewinst : 1299.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.738'N 5°31.374'E tijd: 11:12:14 UTC alti: -30 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.586'N 5°33.341'E = 97° 2.3 km van vertrek tijd: 11:15:29 UTC alti: 525 m Landingspunt pos.: 51°00.816'N 5°31.515'E = 49° 0.2 km van vertrek tijd: 16:29:29 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:17:15 Motorgebruik aantal keren: 3 totale motortijd: 45.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.244'N 5°32.435'E @ 11:37:17 UTC, 897 m punt 1: 51°16.462'N 5°48.287'E @ 12:16:48 UTC, 1027 m punt 2: 51°43.283'N 7°02.027'E @ 13:39:24 UTC, 874 m punt 3: 51°47.070'N 7°18.750'E @ 14:01:14 UTC, 1443 m punt 4: 51°50.903'N 6°51.809'E @ 14:28:03 UTC, 1471 m punt 5: 51°50.792'N 6°34.338'E @ 14:48:22 UTC, 1407 m Finish: 51°32.989'N 6°37.681'E @ 15:41:38 UTC, 287 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.9 km 30° @ 56.0 km/h been 2: 98.8 km 59° @ 71.8 km/h been 3: 20.5 km 70° @ 56.3 km/h been 4: 31.8 km 283° @ 71.1 km/h been 5: 20.1 km 270° @ 59.3 km/h been 6: 33.2 km 173° @ 37.4 km/h Afgelegde afstand: 241.2 km Duur: 04:04:21 Gemiddelde snelheid: 59.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 97.6 km Starthoogte: 623.0 m Finishhoogte: 287.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 336 m Totale score afstand: 241.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°26.403'N 6°18.610'E = 49° 72.7 km van vertrek tijd: 12:55:16 UTC alti: 1147 m Finishpunt pos.: 51°48.926'N 6°47.451'E = 44° 125.6 km van vertrek tijd: 14:55:16 UTC alti: 751 m Grootste afstand in 2 uur: 146.9 km Beste snelheid in 2 uur: 73.5 km/h Hoogteverlies: 396 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 451.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E punt 1: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 148.7 km 54° punt 2: EMMERICH PALMER 51°49.333'N 6°16.467'E 69.9 km 274° punt 3: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 69.9 km 94° punt 4: BORKEN HOXFELD 51°51.183'N 6°48.917'E 33.5 km 285° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E 129.0 km 224° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 11:40:17 UTC, 951 m punt 1: BORKENBERGE @ 13:59:31 UTC, 1327 m : 148.7 km 64.1 km/h punt 2: EMMERICH PALMER niet gerond afbreekpunt: 51°50.739'N 6°34.336'E @ 14:48:19 UTC, 1411 m : 49.2 km 60.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 197.9 km Duur van de proef: 03:08:02 Gemiddelde snelheid: 63.1 km/h Start hoogte: 623 m Hoogte passeren start: 951 m Hoogte aan break-punt: 1411 m Hoogteverlies over proef: -788 m Totale score afstand: 197.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 73.8 km Been 1: 47.0 km Been 2: 47.0 km Totaal: 167.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:19:11 UTC einde: 15:41:38 UTC duur: 04:22:27 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 364 m @ 12:03:38 UTC hoog punt: 1663 m @ 13:51:12 UTC hoogtewinst: 1299 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:37:13 bearing 82.3° Tweede punt: 14:48:31 bearing 53.2° Totale hoek: -29.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6342 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||