CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-05-2022 -- Dirk ROGGEMAN & RONALD SUPPLY -- 506,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 09/05/2022
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KFFP
Toestel type: ASG 32MI Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6p7
Logger file: 2022-05-09-LXV-6P7-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:51:10
Duurvlucht : 03:43:20
Vrije vlucht : 151.8 km
Fasttrack : 59.5 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBMO Moorsele BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°51.244'N 3°09.095'E
tijd: 11:21:45 UTC
alti: -79 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°52.708'N 3°07.112'E = 319° 3.6 km van vertrek
tijd: 11:29:35 UTC
alti: 821 m
Landingspunt
pos.: 50°51.135'N 3°08.931'E = 224° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:12:55 UTC
alti: -62 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:51:10
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 7.8 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°52.768'N 3°07.158'E @ 11:29:39 UTC, 834 m
punt 1: 50°40.145'N 3°36.088'E @ 12:50:01 UTC, 1234 m
punt 2: 50°23.605'N 3°45.661'E @ 13:16:55 UTC, 879 m
punt 3: 50°32.261'N 3°35.497'E @ 13:44:13 UTC, 1179 m
punt 4: 50°46.270'N 3°28.030'E @ 14:05:53 UTC, 1149 m
Finish: 50°54.596'N 3°05.782'E @ 14:44:53 UTC, 1056 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 41.3 km 124° @ 30.8 km/h
been 2: 32.7 km 160° @ 72.9 km/h
been 3: 20.1 km 323° @ 44.1 km/h
been 4: 27.4 km 341° @ 75.9 km/h
been 5: 30.3 km 301° @ 46.7 km/h
Afgelegde afstand: 151.8 km
Duur: 03:15:14
Gemiddelde snelheid: 46.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.3 km
Starthoogte: 821.0 m
Finishhoogte: 1056.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -235 m
Totale score afstand: 151.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°45.776'N 3°21.796'E = 124° 18.0 km van vertrek
tijd: 12:24:01 UTC
alti: 1226 m
Finishpunt
pos.: 50°50.974'N 3°13.610'E = 95° 5.3 km van vertrek
tijd: 14:24:01 UTC
alti: 1178 m
Grootste afstand in 2 uur: 119.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 59.5 km/h
Hoogteverlies: 48 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 254.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1MOOR 50°51.150'N 3°08.850'E
punt 1: 10ERQ 50°19.450'N 4°07.010'E 90.4 km 130°
punt 2: 4CANI 50°08.500'N 3°15.850'E 64.1 km 252°
punt 3: 10LEU 50°36.320'N 3°36.980'E 57.3 km 26°
finish: 1MOOR 50°51.150'N 3°08.850'E 43.0 km 310°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1MOOR @ 12:01:43 UTC, 1112 m
punt 1: 10ERQ niet gerond
afbreekpunt: 50°24.616'N 3°46.733'E @ 13:22:21 UTC, 1177 m : 64.5 km 48.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 64.5 km
Duur van de proef: 01:20:38
Gemiddelde snelheid: 48.0 km/h
Start hoogte: 381 m
Hoogte passeren start: 1112 m
Hoogte aan break-punt: 1177 m
Hoogteverlies over proef: -796 m
Totale score afstand: 64.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 19.1 km
Been 1: 28.0 km
Been 2: 18.3 km
Totaal: 65.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:35 UTC
einde: 15:12:55 UTC
duur: 03:43:20
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 381 m @ 11:38:59 UTC
hoog punt: 1302 m @ 13:05:47 UTC
hoogtewinst: 921 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:16:59 bearing 222.3°
Tweede punt: 15:01:21 bearing 275.1°
Totale hoek: 52.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5786
| |||||||||||||||||||||