CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-04-2022 -- Peter BERTELS -- 660,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/04/2022
Piloot: PETER BERTELS
Zweefvliegtuig: OO-ZBR
Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: phc
Logger file: 2022-04-16-LXV-PHC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:05:08
Duurvlucht : 03:04:15
Vrije vlucht : 161.8 km
Fasttrack : 67.7 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.912'N 4°30.010'E
tijd: 11:28:26 UTC
alti: -138 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.268'N 4°30.277'E = 165° 1.2 km van vertrek
tijd: 11:29:19 UTC
alti: 283 m
Landingspunt
pos.: 51°20.790'N 4°30.186'E = 138° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:33:34 UTC
alti: -128 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:05:08
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°19.827'N 4°28.800'E @ 11:34:19 UTC, 757 m
punt 1: 51°19.987'N 4°50.654'E @ 12:10:27 UTC, 519 m
punt 2: 51°15.030'N 5°06.374'E @ 12:38:29 UTC, 314 m
punt 3: 50°58.247'N 5°22.296'E @ 13:20:32 UTC, 605 m
punt 4: 51°17.070'N 4°58.681'E @ 13:54:43 UTC, 675 m
Finish: 51°21.142'N 4°29.018'E @ 14:22:40 UTC, 302 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.4 km 89° @ 42.2 km/h
been 2: 20.5 km 117° @ 43.8 km/h
been 3: 36.2 km 149° @ 51.7 km/h
been 4: 44.5 km 322° @ 78.0 km/h
been 5: 35.3 km 283° @ 75.7 km/h
Afgelegde afstand: 161.8 km
Duur: 02:48:21
Gemiddelde snelheid: 57.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 250.0 m
Finishhoogte: 302.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -52 m
Totale score afstand: 161.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.197'N 4°54.080'E = 96° 28.1 km van vertrek
tijd: 12:24:17 UTC
alti: 861 m
Finishpunt
pos.: 51°19.559'N 4°29.871'E = 184° 2.5 km van vertrek
tijd: 14:24:17 UTC
alti: 214 m
Grootste afstand in 2 uur: 135.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 67.7 km/h
Hoogteverlies: 647 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 361.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 73.6 km 124°
punt 2: HANNUT 50°40.330'N 5°04.740'E 39.2 km 212°
punt 3: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 47.5 km 49°
punt 4: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 92.0 km 306°
punt 5: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 56.1 km 120°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 53.1 km 290°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 11:35:32 UTC, 669 m
punt 1: HASSELT KIEWIT niet gerond
afbreekpunt: 50°58.263'N 5°22.316'E @ 13:20:34 UTC, 602 m : 73.3 km 41.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 73.3 km
Duur van de proef: 01:45:02
Gemiddelde snelheid: 41.9 km/h
Start hoogte: 250 m
Hoogte passeren start: 669 m
Hoogte aan break-punt: 602 m
Hoogteverlies over proef: -352 m
Totale score afstand: 73.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:19 UTC
einde: 14:33:34 UTC
duur: 03:04:15
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 250 m @ 11:29:34 UTC
hoog punt: 1043 m @ 12:53:08 UTC
hoogtewinst: 793 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:34:19 bearing 359.6°
Tweede punt: 13:20:30 bearing 82.6°
Totale hoek: 83.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10541
| |||||||||||||||||||||