CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-04-2022 -- Peter BERTELS -- 687,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/04/2022
Piloot: PETER BERTELS
Zweefvliegtuig: OO-ZBR
Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: phc
Logger file: 2022-04-24-LXV-PHC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:39:38
Duurvlucht : 02:38:49
Vrije vlucht : 168.5 km
Fasttrack : 82.1 kmh
Hoogtewinst : 1381.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.224'N 4°30.328'E
tijd: 12:47:19 UTC
alti: 87 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.843'N 4°30.134'E = 349° 1.2 km van vertrek
tijd: 12:48:08 UTC
alti: 524 m
Landingspunt
pos.: 51°20.301'N 4°30.203'E = 315° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:26:57 UTC
alti: 82 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 02:39:38
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°20.172'N 4°28.987'E @ 12:53:22 UTC, 1050 m
punt 1: 51°21.495'N 4°51.214'E @ 13:19:54 UTC, 1124 m
punt 2: 51°10.861'N 5°15.790'E @ 13:44:01 UTC, 1057 m
punt 3: 51°14.387'N 5°37.212'E @ 14:15:13 UTC, 1252 m
punt 4: 51°11.503'N 5°19.061'E @ 14:30:01 UTC, 1803 m
Finish: 51°20.794'N 4°29.428'E @ 15:25:09 UTC, 312 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.9 km 84° @ 58.6 km/h
been 2: 34.7 km 125° @ 86.4 km/h
been 3: 25.8 km 75° @ 49.6 km/h
been 4: 21.8 km 256° @ 88.4 km/h
been 5: 60.2 km 287° @ 65.6 km/h
Afgelegde afstand: 168.5 km
Duur: 02:31:47
Gemiddelde snelheid: 66.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Starthoogte: 519.0 m
Finishhoogte: 312.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 207 m
Totale score afstand: 168.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°20.373'N 4°30.598'E = 49° 0.4 km van vertrek
tijd: 13:01:51 UTC
alti: 1655 m
Finishpunt
pos.: 51°23.402'N 4°33.122'E = 29° 6.7 km van vertrek
tijd: 15:01:51 UTC
alti: 1389 m
Grootste afstand in 2 uur: 164.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 82.1 km/h
Hoogteverlies: 266 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 361.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 73.6 km 124°
punt 2: HANNUT 50°40.330'N 5°04.740'E 39.2 km 212°
punt 3: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 47.5 km 49°
punt 4: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 92.0 km 306°
punt 5: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 56.1 km 120°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 53.1 km 290°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 12:54:14 UTC, 1011 m
punt 1: HASSELT KIEWIT niet gerond
afbreekpunt: 51°10.864'N 5°15.862'E @ 13:44:05 UTC, 1045 m : 48.9 km 58.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 48.9 km
Duur van de proef: 00:49:51
Gemiddelde snelheid: 58.8 km/h
Start hoogte: 519 m
Hoogte passeren start: 1011 m
Hoogte aan break-punt: 1045 m
Hoogteverlies over proef: -526 m
Totale score afstand: 48.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:48:08 UTC
einde: 15:26:57 UTC
duur: 02:38:49
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 519 m @ 12:48:15 UTC
hoog punt: 1900 m @ 14:55:33 UTC
hoogtewinst: 1381 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:53:22 bearing 359.9°
Tweede punt: 14:15:06 bearing 64.2°
Totale hoek: 64.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8868
| |||||||||||||||||||||