CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Bart LEYSEN -- 1380,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/05/2022
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-9089
Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jxv
Logger file: 2022-05-14-LXV-JXV-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:34:15
Duurvlucht : 04:30:46
Vrije vlucht : 313.0 km
Fasttrack : 99.4 kmh
Opgegeven proef: 303.7 km
Driehoek : 144.5 km
Hoogtewinst : 1303.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°02.001'N 5°24.599'E
tijd: 11:11:47 UTC
alti: 479 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°03.869'N 5°24.455'E = 357° 3.5 km van vertrek
tijd: 11:15:16 UTC
alti: 1158 m
Landingspunt
pos.: 50°02.138'N 5°24.426'E = 321° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:46:02 UTC
alti: 486 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:34:15
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°03.010'N 5°23.169'E @ 12:11:13 UTC, 1696 m
punt 1: 50°07.701'N 5°38.352'E @ 12:28:19 UTC, 1475 m
punt 2: 50°35.241'N 6°38.494'E @ 13:23:01 UTC, 1287 m
punt 3: 50°13.438'N 6°39.966'E @ 13:54:00 UTC, 2002 m
punt 4: 50°25.817'N 7°03.899'E @ 14:14:36 UTC, 1775 m
punt 5: 50°17.551'N 6°42.085'E @ 14:39:09 UTC, 2014 m
Finish: 50°02.261'N 5°23.214'E @ 15:44:11 UTC, 647 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 64° @ 70.5 km/h
been 2: 87.7 km 54° @ 96.2 km/h
been 3: 40.5 km 178° @ 78.4 km/h
been 4: 36.5 km 51° @ 106.4 km/h
been 5: 30.1 km 239° @ 73.5 km/h
been 6: 98.1 km 254° @ 90.5 km/h
Afgelegde afstand: 313.0 km
Duur: 03:32:58
Gemiddelde snelheid: 88.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 1149.0 m
Finishhoogte: 647.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 502 m
Totale score afstand: 313.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°03.915'N 5°28.026'E = 49° 5.4 km van vertrek
tijd: 12:23:13 UTC
alti: 1831 m
Finishpunt
pos.: 50°21.617'N 6°48.395'E = 69° 106.1 km van vertrek
tijd: 14:23:13 UTC
alti: 1061 m
Grootste afstand in 2 uur: 198.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 99.4 km/h
Hoogteverlies: 770 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 306.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E
punt 1: MECHERNICH 50°35.483'N 6°38.450'E 101.9 km 56°
punt 2: GEROLSTEIN 50°13.433'N 6°39.633'E 40.9 km 178°
punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 37.2 km 51°
finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: DP2 @ 12:16:44 UTC, 1715 m
punt 1: MECHERNICH @ 13:22:59 UTC, 1291 m : 101.4 km 91.8 km/h
punt 2: GEROLSTEIN @ 13:54:02 UTC, 1995 m : 39.9 km 77.1 km/h
punt 3: SCHOENEBERG @ 14:14:35 UTC, 1777 m : 36.2 km 105.7 km/h
finish: ST HUBERT @ 15:43:57 UTC, 629 m : 126.2 km 84.7 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 303.7 km
Duur van de proef: 03:27:13
Gemiddelde snelheid: 87.9 km/h
Start hoogte: 1149 m
Hoogte passeren start: 1715 m
Hoogte passeren finish: 629 m
Hoogteverlies over proef: 520 m
Totale score afstand: 303.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 40.5 km
Been 1: 43.5 km
Been 2: 60.6 km
Totaal: 144.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:15:16 UTC
einde: 15:46:02 UTC
duur: 04:30:46
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 956 m @ 12:41:22 UTC
hoog punt: 2259 m @ 13:47:49 UTC
hoogtewinst: 1303 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:23:00 bearing 102.1°
Tweede punt: 15:44:14 bearing 146.0°
Totale hoek: 43.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6400
| |||||||||||||||||||||