01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Nick FREMAU -- 1588,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/05/2022 Piloot: FREMAU NICK Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw Logger file: 2022-05-14-NAV-4FW-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:12:26 Duurvlucht : 05:08:34 Vrije vlucht : 361.3 km Fasttrack : 97.2 kmh Driehoek : 209.0 km Hoogtewinst : 1558.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°01.952'N 5°24.533'E tijd: 11:10:31 UTC alti: 474 m Ontkoppelpunt pos.: 50°04.760'N 5°24.934'E = 5° 5.2 km van vertrek tijd: 11:14:23 UTC alti: 1090 m Landingspunt pos.: 50°02.125'N 5°24.463'E = 345° 0.3 km van vertrek tijd: 16:22:57 UTC alti: 491 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:12:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.843'N 5°23.842'E @ 12:20:33 UTC, 1661 m punt 1: 50°03.812'N 5°41.686'E @ 12:37:29 UTC, 1790 m punt 2: 50°33.371'N 6°45.660'E @ 13:37:32 UTC, 1128 m punt 3: 50°02.642'N 6°35.915'E @ 14:23:44 UTC, 1815 m punt 4: 50°25.860'N 7°03.864'E @ 14:58:04 UTC, 1859 m punt 5: 50°15.082'N 6°53.512'E @ 15:10:46 UTC, 1714 m Finish: 50°02.761'N 5°22.924'E @ 16:20:20 UTC, 828 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.4 km 85° @ 75.7 km/h been 2: 93.7 km 54° @ 93.6 km/h been 3: 58.1 km 192° @ 75.5 km/h been 4: 54.4 km 37° @ 95.0 km/h been 5: 23.5 km 212° @ 110.8 km/h been 6: 110.3 km 259° @ 95.1 km/h Afgelegde afstand: 361.3 km Duur: 03:59:47 Gemiddelde snelheid: 90.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.4 km Starthoogte: 1011.0 m Finishhoogte: 828.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 183 m Totale score afstand: 361.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°04.163'N 6°34.793'E = 87° 84.0 km van vertrek tijd: 14:21:53 UTC alti: 1875 m Finishpunt pos.: 50°01.441'N 5°24.499'E = 182° 0.9 km van vertrek tijd: 16:21:53 UTC alti: 651 m Grootste afstand in 2 uur: 194.4 km Beste snelheid in 2 uur: 97.2 km/h Hoogteverlies: 1224 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 352.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP6 49°60.000'N 5°27.000'E punt 1: BADMUNSTEREIFEL 50°33.533'N 6°45.867'E 112.4 km 56° punt 2: KYLLBURG 50°02.517'N 6°35.817'E 58.7 km 192° punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 54.9 km 38° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1090 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 87.4 km Been 1: 58.5 km Been 2: 63.1 km Totaal: 209.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:14:23 UTC einde: 16:22:57 UTC duur: 05:08:34 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 964 m @ 13:43:07 UTC hoog punt: 2522 m @ 15:15:08 UTC hoogtewinst: 1558 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:36:22 bearing 102.6° Tweede punt: 16:21:29 bearing 145.9° Totale hoek: 43.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7368 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||