01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Erik DE VOS -- 773,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/05/2022 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2022-05-14-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:48:57 Duurvlucht : 03:46:23 Vrije vlucht : 218.5 km Fasttrack : 68.8 kmh Opgegeven proef: 193.6 km Driehoek : 166.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.954'N 3°29.397'E tijd: 12:10:36 UTC alti: -27 m Ontkoppelpunt pos.: 50°31.334'N 3°30.880'E = 123° 2.1 km van vertrek tijd: 12:13:10 UTC alti: 499 m Landingspunt pos.: 50°31.878'N 3°29.854'E = 105° 0.6 km van vertrek tijd: 15:59:33 UTC alti: -11 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:48:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°30.368'N 3°32.123'E @ 12:20:47 UTC, 1013 m punt 1: 50°43.028'N 3°31.339'E @ 12:45:31 UTC, 679 m punt 2: 50°52.472'N 3°22.947'E @ 13:09:59 UTC, 1134 m punt 3: 51°04.936'N 3°27.111'E @ 13:34:58 UTC, 1220 m punt 4: 50°51.463'N 2°53.496'E @ 14:14:11 UTC, 995 m punt 5: 50°27.543'N 3°49.704'E @ 15:38:22 UTC, 857 m Finish: 50°31.273'N 3°29.438'E @ 15:56:57 UTC, 208 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.5 km 358° @ 57.0 km/h been 2: 20.1 km 331° @ 49.3 km/h been 3: 23.6 km 12° @ 56.7 km/h been 4: 46.6 km 238° @ 71.3 km/h been 5: 79.7 km 124° @ 56.8 km/h been 6: 24.9 km 286° @ 80.5 km/h Afgelegde afstand: 218.5 km Duur: 03:36:10 Gemiddelde snelheid: 60.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 499.0 m Finishhoogte: 208.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 291 m Totale score afstand: 218.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.982'N 3°19.301'E = 348° 56.9 km van vertrek tijd: 13:49:26 UTC alti: 1382 m Finishpunt pos.: 50°30.592'N 3°31.833'E = 131° 3.8 km van vertrek tijd: 15:49:29 UTC alti: 640 m Grootste afstand in 2 uur: 137.6 km Beste snelheid in 2 uur: 68.8 km/h Hoogteverlies: 742 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 301.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 01 FREE TURNPOINT 50°30.454'N 3°32.071'E punt 1: 02 FREE TURNPOINT 51°04.558'N 3°26.900'E 63.5 km 355° punt 2: 03 FREE TURNPOINT 50°51.182'N 2°53.756'E 46.1 km 238° punt 3: SAINT GHISLAIN B 50°27.483'N 3°49.250'E 78.8 km 124° punt 4: VALENCIENNES 50°19.483'N 3°27.933'E 29.3 km 240° punt 5: 06 FREE TURNPOINT 50°18.376'N 4°02.403'E 41.0 km 93° finish: 07 FREE TURNPOINT 50°30.467'N 3°32.071'E 42.4 km 302° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 01 FREE TURNPOINT @ 12:20:56 UTC, 996 m punt 1: 02 FREE TURNPOINT @ 13:34:37 UTC, 1235 m : 63.0 km 51.3 km/h punt 2: 03 FREE TURNPOINT @ 14:13:34 UTC, 998 m : 45.1 km 69.4 km/h punt 3: SAINT GHISLAIN B @ 15:38:13 UTC, 874 m : 77.8 km 55.1 km/h punt 4: VALENCIENNES niet gerond afbreekpunt: 50°30.557'N 3°31.928'E @ 15:49:25 UTC, 640 m : 7.7 km 41.4 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 193.6 km Duur van de proef: 03:28:29 Gemiddelde snelheid: 55.7 km/h Start hoogte: 499 m Hoogte passeren start: 996 m Hoogte aan break-punt: 640 m Hoogteverlies over proef: -141 m Totale score afstand: 193.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.5 km Been 1: 56.8 km Been 2: 62.9 km Totaal: 166.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:13:10 UTC einde: 15:59:33 UTC duur: 03:46:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 499 m @ 12:13:10 UTC hoog punt: 1386 m @ 13:48:58 UTC hoogtewinst: 887 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:35:02 bearing 286.0° Tweede punt: 15:38:23 bearing 223.5° Totale hoek: -62.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4714 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||