CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1428,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/05/2022
Piloot: KOEN VANDERPUTTEN
Zweefvliegtuig: OO-ZVE
Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err
Logger file: 2022-05-14-LXV-ERR-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:24:40
Duurvlucht : 05:18:14
Vrije vlucht : 361.4 km
Fasttrack : 100.8 kmh
Driehoek : 211.0 km
Hoogtewinst : 1366.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°01.969'N 5°24.523'E
tijd: 10:56:52 UTC
alti: 468 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°04.177'N 5°23.749'E = 347° 4.2 km van vertrek
tijd: 11:01:46 UTC
alti: 1109 m
Landingspunt
pos.: 50°02.107'N 5°24.438'E = 338° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:21:32 UTC
alti: 482 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:24:40
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.3 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°02.903'N 5°23.097'E @ 12:08:33 UTC, 1695 m
punt 1: 50°33.294'N 6°45.880'E @ 13:35:41 UTC, 1318 m
punt 2: 50°22.500'N 6°45.985'E @ 13:55:23 UTC, 2103 m
punt 3: 50°02.473'N 6°33.174'E @ 14:13:59 UTC, 1393 m
punt 4: 50°25.663'N 7°04.129'E @ 14:50:43 UTC, 1902 m
punt 5: 50°14.418'N 6°46.715'E @ 15:11:33 UTC, 1502 m
Finish: 50°02.458'N 5°23.125'E @ 16:18:50 UTC, 803 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 113.3 km 60° @ 78.0 km/h
been 2: 20.0 km 180° @ 61.0 km/h
been 3: 40.1 km 202° @ 129.5 km/h
been 4: 56.6 km 40° @ 92.4 km/h
been 5: 29.4 km 225° @ 84.5 km/h
been 6: 102.0 km 258° @ 91.0 km/h
Afgelegde afstand: 361.4 km
Duur: 04:10:17
Gemiddelde snelheid: 86.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Starthoogte: 889.0 m
Finishhoogte: 803.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 86 m
Totale score afstand: 361.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°18.777'N 6°02.674'E = 55° 55.1 km van vertrek
tijd: 13:02:52 UTC
alti: 1494 m
Finishpunt
pos.: 50°15.739'N 6°47.514'E = 75° 102.1 km van vertrek
tijd: 15:02:52 UTC
alti: 1078 m
Grootste afstand in 2 uur: 201.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 100.8 km/h
Hoogteverlies: 416 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 352.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: DP6 49°60.000'N 5°27.000'E
punt 1: BADMUNSTEREIFEL 50°33.533'N 6°45.867'E 112.4 km 56°
punt 2: KYLLBURG 50°02.517'N 6°35.817'E 58.7 km 192°
punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 54.9 km 38°
finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 1066 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 59.1 km
Been 1: 60.9 km
Been 2: 91.0 km
Totaal: 211.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:03:18 UTC
einde: 16:21:32 UTC
duur: 05:18:14
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 889 m @ 11:04:50 UTC
hoog punt: 2255 m @ 14:00:33 UTC
hoogtewinst: 1366 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:35:39 bearing 102.6°
Tweede punt: 16:19:31 bearing 146.0°
Totale hoek: 43.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6613
| |||||||||||||||||||||