01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-05-2022 -- Dominique WERQUIN & TIMOTHY WERQUIN -- 509,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr op 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/05/2022 Piloot: DOMINIQUE WERQUIN Zweefvliegtuig: D-FNDK Toestel type: DUODISCUS T (PAS) Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3rf Logger file: 2022-05-15-LXV-3RF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:16:28 Duurvlucht : 02:15:42 Vrije vlucht : 119.7 km Fasttrack : 66.0 kmh Opgegeven proef: 114.1 km Hoogtewinst : 1315.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.591'N 4°57.090'E tijd: 12:19:48 UTC alti: -10 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.912'N 4°58.096'E = 63° 1.3 km van vertrek tijd: 12:20:34 UTC alti: 492 m Landingspunt pos.: 51°23.915'N 4°58.465'E = 69° 1.7 km van vertrek tijd: 14:36:16 UTC alti: -2 m Afstand take-off tot landing: 1.7 Totale vluchtduur: 02:16:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°25.302'N 4°51.570'E @ 12:37:00 UTC, 1392 m punt 1: 51°15.896'N 5°05.273'E @ 13:16:00 UTC, 1312 m punt 2: 51°24.279'N 4°45.275'E @ 13:29:17 UTC, 887 m punt 3: 51°17.559'N 5°02.354'E @ 14:02:59 UTC, 985 m punt 4: 51°20.963'N 4°45.422'E @ 14:15:16 UTC, 1127 m Finish: 51°27.595'N 5°03.300'E @ 14:28:31 UTC, 460 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.6 km 138° @ 36.3 km/h been 2: 27.9 km 304° @ 126.2 km/h been 3: 23.4 km 122° @ 41.7 km/h been 4: 20.7 km 288° @ 100.9 km/h been 5: 24.1 km 59° @ 109.2 km/h Afgelegde afstand: 119.7 km Duur: 01:51:31 Gemiddelde snelheid: 64.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.3 km Starthoogte: 284.0 m Finishhoogte: 460.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -176 m Totale score afstand: 119.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.753'N 4°52.343'E = 291° 5.9 km van vertrek tijd: 12:34:19 UTC alti: 1293 m Finishpunt pos.: 51°23.636'N 4°56.285'E = 275° 0.9 km van vertrek tijd: 14:34:19 UTC alti: 127 m Grootste afstand in 2 uur: 132.1 km Beste snelheid in 2 uur: 66.0 km/h Hoogteverlies: 1166 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 114.1 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: BOVEN POPPEL 51°27.583'N 5°03.000'E punt 1: RETIE 51°16.120'N 5°05.120'E 21.4 km 173° punt 2: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 26.9 km 304° punt 3: SCHOONBROEK 51°17.780'N 5°02.030'E 22.3 km 122° punt 4: RIJKEVORSEL 51°21.030'N 4°45.650'E 20.0 km 288° finish: BOVEN POPPEL 51°27.583'N 5°03.000'E 23.5 km 59° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BOVEN POPPEL @ 12:50:15 UTC, 1080 m punt 1: RETIE @ 13:15:55 UTC, 1323 m : 21.4 km 50.0 km/h punt 2: HOOGSTRATEN @ 13:29:18 UTC, 882 m : 26.9 km 120.8 km/h punt 3: SCHOONBROEK @ 14:02:53 UTC, 1001 m : 22.3 km 39.8 km/h punt 4: RIJKEVORSEL @ 14:15:17 UTC, 1128 m : 20.0 km 96.6 km/h finish: BOVEN POPPEL @ 14:28:19 UTC, 463 m : 23.5 km 108.2 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 114.1 km Duur van de proef: 01:38:04 Gemiddelde snelheid: 69.8 km/h Start hoogte: 284 m Hoogte passeren start: 1080 m Hoogte passeren finish: 463 m Hoogteverlies over proef: -179 m Totale score afstand: 114.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.8 km Been 1: 21.8 km Been 2: 21.8 km Totaal: 71.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:20:34 UTC einde: 14:36:16 UTC duur: 02:15:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 284 m @ 12:22:39 UTC hoog punt: 1599 m @ 13:12:25 UTC hoogtewinst: 1315 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:16:00 bearing 46.0° Tweede punt: 13:29:16 bearing 18.5° Totale hoek: -27.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3432 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||