01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Peter BERTELS -- 1549,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: luchtruim volgens wedstrijd tasksheet
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/05/2022 Piloot: PETER BERTELS Zweefvliegtuig: OO-ZBR Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: phc Logger file: 2022-05-14-LXV-PHC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:14:42 Duurvlucht : 05:10:10 Vrije vlucht : 314.1 km Fasttrack : 82.8 kmh Opgegeven proef: 303.7 km Driehoek : 145.4 km Hoogtewinst : 1716.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°01.999'N 5°24.587'E tijd: 11:05:31 UTC alti: 475 m Ontkoppelpunt pos.: 50°03.086'N 5°26.624'E = 50° 3.2 km van vertrek tijd: 11:10:03 UTC alti: 1086 m Landingspunt pos.: 50°02.097'N 5°24.450'E = 318° 0.2 km van vertrek tijd: 16:20:13 UTC alti: 484 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:14:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.258'N 5°25.421'E @ 11:28:02 UTC, 1324 m punt 1: 50°25.228'N 6°24.148'E @ 13:12:39 UTC, 1502 m punt 2: 50°35.323'N 6°38.907'E @ 13:29:43 UTC, 660 m punt 3: 50°13.486'N 6°39.819'E @ 14:13:28 UTC, 1274 m punt 4: 50°25.769'N 7°04.042'E @ 14:37:23 UTC, 1702 m punt 5: 50°18.093'N 6°52.135'E @ 14:53:32 UTC, 1993 m Finish: 50°02.250'N 5°23.540'E @ 16:18:20 UTC, 704 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 81.8 km 58° @ 46.9 km/h been 2: 25.6 km 43° @ 90.0 km/h been 3: 40.5 km 178° @ 55.5 km/h been 4: 36.7 km 51° @ 92.0 km/h been 5: 20.0 km 225° @ 74.5 km/h been 6: 109.5 km 255° @ 77.5 km/h Afgelegde afstand: 314.1 km Duur: 04:50:18 Gemiddelde snelheid: 64.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 1020.0 m Finishhoogte: 704.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 316 m Totale score afstand: 314.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°13.529'N 6°41.226'E = 76° 93.8 km van vertrek tijd: 14:18:39 UTC alti: 2159 m Finishpunt pos.: 50°01.950'N 5°23.851'E = 264° 0.9 km van vertrek tijd: 16:18:39 UTC alti: 690 m Grootste afstand in 2 uur: 165.6 km Beste snelheid in 2 uur: 82.8 km/h Hoogteverlies: 1469 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 306.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: MECHERNICH 50°35.483'N 6°38.450'E 101.9 km 56° punt 2: GEROLSTEIN 50°13.433'N 6°39.633'E 40.9 km 178° punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 37.2 km 51° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 11:46:14 UTC, 1402 m punt 1: MECHERNICH @ 13:29:02 UTC, 710 m : 101.4 km 59.2 km/h punt 2: GEROLSTEIN @ 14:13:26 UTC, 1280 m : 39.9 km 53.9 km/h punt 3: SCHOENEBERG @ 14:37:24 UTC, 1703 m : 36.2 km 90.7 km/h finish: ST HUBERT @ 16:18:06 UTC, 684 m : 126.2 km 75.2 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 303.7 km Duur van de proef: 04:31:52 Gemiddelde snelheid: 67.0 km/h Start hoogte: 1020 m Hoogte passeren start: 1402 m Hoogte passeren finish: 684 m Hoogteverlies over proef: 336 m Totale score afstand: 303.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 57.7 km Been 1: 40.7 km Been 2: 47.0 km Totaal: 145.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:10:03 UTC einde: 16:20:13 UTC duur: 05:10:10 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 541 m @ 13:31:16 UTC hoog punt: 2257 m @ 15:15:05 UTC hoogtewinst: 1716 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:29:41 bearing 102.0° Tweede punt: 16:18:26 bearing 145.9° Totale hoek: 43.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6257 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||