01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-05-2022 -- Robbe VAN BRANDT -- 1078,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/05/2022 Piloot: ROBBE VAN BRANDT Zweefvliegtuig: OO-ZPP Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8 Logger file: 2022-05-15-NAV-HM8-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:30:23 Duurvlucht : 04:27:16 Vrije vlucht : 219.4 km Fasttrack : 74.0 kmh Opgegeven proef: 206.2 km Driehoek : 146.3 km Hoogtewinst : 1078.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.348'N 5°24.009'E tijd: 12:16:15 UTC alti: 491 m Ontkoppelpunt pos.: 50°01.627'N 5°23.969'E = 182° 1.3 km van vertrek tijd: 12:19:22 UTC alti: 1147 m Landingspunt pos.: 49°58.785'N 5°13.366'E = 243° 14.3 km van vertrek tijd: 16:46:38 UTC alti: 353 m Afstand take-off tot landing: 14.3 Totale vluchtduur: 04:30:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°01.933'N 5°22.280'E @ 12:25:29 UTC, 1612 m punt 1: 50°12.915'N 5°45.577'E @ 13:47:40 UTC, 1776 m punt 2: 50°16.943'N 6°09.691'E @ 14:14:55 UTC, 1530 m punt 3: 49°52.767'N 5°27.842'E @ 15:15:29 UTC, 1685 m punt 4: 49°42.157'N 5°18.584'E @ 15:32:29 UTC, 1406 m punt 5: 49°54.697'N 4°52.516'E @ 16:07:46 UTC, 1401 m Finish: 49°58.913'N 5°13.884'E @ 16:42:16 UTC, 554 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.4 km 54° @ 25.1 km/h been 2: 29.6 km 75° @ 65.2 km/h been 3: 67.1 km 228° @ 66.5 km/h been 4: 22.6 km 209° @ 79.7 km/h been 5: 39.0 km 307° @ 66.3 km/h been 6: 26.7 km 73° @ 46.5 km/h Afgelegde afstand: 219.4 km Duur: 04:16:47 Gemiddelde snelheid: 51.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.7 km Starthoogte: 1121.0 m Finishhoogte: 554.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 567 m Totale score afstand: 219.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°13.344'N 5°52.381'E = 59° 39.5 km van vertrek tijd: 13:58:18 UTC alti: 1807 m Finishpunt pos.: 49°53.345'N 4°53.296'E = 246° 40.3 km van vertrek tijd: 15:58:18 UTC alti: 987 m Grootste afstand in 2 uur: 148.1 km Beste snelheid in 2 uur: 74.0 km/h Hoogteverlies: 820 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 223.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: EX6 50°17.000'N 6°10.000'E 55.8 km 66° punt 2: FLORENVILLE 49°42.006'N 5°18.645'E 89.3 km 224° punt 3: HERISSON 49°53.500'N 4°53.100'E 37.3 km 305° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 40.7 km 66° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 12:55:23 UTC, 1487 m punt 1: EX6 @ 14:14:55 UTC, 1530 m : 55.3 km 41.7 km/h punt 2: FLORENVILLE @ 15:32:29 UTC, 1406 m : 88.3 km 68.3 km/h punt 3: HERISSON @ 15:58:27 UTC, 977 m : 36.3 km 83.9 km/h finish: ST HUBERT niet gerond afbreekpunt: 49°58.928'N 5°13.875'E @ 16:42:17 UTC, 551 m : 26.3 km 36.0 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 206.2 km Duur van de proef: 03:46:54 Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h Start hoogte: 1121 m Hoogte passeren start: 1487 m Hoogte aan break-punt: 551 m Hoogteverlies over proef: 570 m Totale score afstand: 206.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 41.0 km Been 1: 41.0 km Been 2: 64.4 km Totaal: 146.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:19:22 UTC einde: 16:46:38 UTC duur: 04:27:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 958 m @ 13:05:03 UTC hoog punt: 2036 m @ 14:18:09 UTC hoogtewinst: 1078 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:17:46 bearing 119.5° Tweede punt: 16:03:05 bearing 165.8° Totale hoek: 46.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6863 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||