01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Theo STOCKMANS -- 1558,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Goetsenhoven Gliding Area aktief, XPDR 7000 NL, Niederrhein XPDR 6101 en 119,11
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/05/2022 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2022-05-14-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:50:11 Duurvlucht : 06:46:11 Vrije vlucht : 467.5 km Fasttrack : 97.4 kmh Hoogtewinst : 1239.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.965'N 4°57.644'E tijd: 10:39:18 UTC alti: -25 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.609'N 4°59.662'E = 137° 3.5 km van vertrek tijd: 10:43:18 UTC alti: 521 m Landingspunt pos.: 50°46.874'N 4°57.402'E = 239° 0.3 km van vertrek tijd: 17:29:29 UTC alti: -3 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 06:50:11 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°45.501'N 4°59.285'E @ 10:43:41 UTC, 522 m punt 1: 51°14.965'N 5°43.284'E @ 12:00:37 UTC, 1203 m punt 2: 51°22.002'N 6°14.945'E @ 12:24:08 UTC, 1072 m punt 3: 51°51.312'N 7°16.929'E @ 13:15:52 UTC, 995 m punt 4: 50°45.519'N 4°57.706'E @ 16:07:25 UTC, 973 m punt 5: 50°49.853'N 5°19.974'E @ 16:45:07 UTC, 1128 m Finish: 50°46.101'N 4°52.080'E @ 17:17:57 UTC, 647 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 75.1 km 43° @ 58.5 km/h been 2: 39.0 km 70° @ 99.6 km/h been 3: 89.9 km 52° @ 104.2 km/h been 4: 202.6 km 234° @ 70.9 km/h been 5: 27.4 km 73° @ 43.6 km/h been 6: 33.5 km 258° @ 61.2 km/h Afgelegde afstand: 467.5 km Duur: 06:34:16 Gemiddelde snelheid: 71.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.7 km Starthoogte: 510.0 m Finishhoogte: 647.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -137 m Totale score afstand: 467.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°06.815'N 5°31.840'E = 47° 54.4 km van vertrek tijd: 11:47:04 UTC alti: 1079 m Finishpunt pos.: 51°35.976'N 6°45.882'E = 53° 155.4 km van vertrek tijd: 13:47:04 UTC alti: 887 m Grootste afstand in 2 uur: 194.7 km Beste snelheid in 2 uur: 97.4 km/h Hoogteverlies: 192 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59° punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 06 @ 17:21:43 UTC, 409 m punt 1: ZOUTLEEUW niet gerond afbreekpunt: 50°47.355'N 4°59.690'E @ 17:24:25 UTC, 319 m : 3.4 km 76.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 3.4 km Duur van de proef: 00:02:42 Gemiddelde snelheid: 76.6 km/h Start hoogte: 409 m Hoogte passeren start: 409 m Hoogte aan break-punt: 319 m Hoogteverlies over proef: 90 m Totale score afstand: 3.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:43:18 UTC einde: 17:29:29 UTC duur: 06:46:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 484 m @ 10:52:23 UTC hoog punt: 1723 m @ 15:06:34 UTC hoogtewinst: 1239 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:15:32 bearing 60.1° Tweede punt: 17:17:51 bearing 118.8° Totale hoek: 58.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7579 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||