01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-05-2022 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1018,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdleiding OBGN gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/05/2022 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-6612 Toestel type: DISCUS Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 691 Logger file: 2022-05-14-LXV-691-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:15:23 Duurvlucht : 04:11:44 Vrije vlucht : 226.6 km Fasttrack : 80.0 kmh Opgegeven proef: 217.7 km Driehoek : 145.5 km Hoogtewinst : 1449.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.007'N 5°24.592'E tijd: 11:04:49 UTC alti: 480 m Ontkoppelpunt pos.: 50°03.087'N 5°25.164'E = 19° 2.1 km van vertrek tijd: 11:08:28 UTC alti: 1100 m Landingspunt pos.: 50°16.087'N 6°33.886'E = 72° 86.3 km van vertrek tijd: 15:20:12 UTC alti: 431 m Afstand take-off tot landing: 86.3 Totale vluchtduur: 04:15:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.964'N 5°22.747'E @ 12:03:24 UTC, 1568 m punt 1: 50°07.578'N 5°37.980'E @ 12:28:45 UTC, 1491 m punt 2: 50°35.297'N 6°38.371'E @ 13:25:39 UTC, 1137 m punt 3: 50°24.212'N 6°36.887'E @ 13:45:55 UTC, 1056 m punt 4: 50°13.521'N 6°39.829'E @ 14:14:50 UTC, 1594 m punt 5: 50°25.797'N 7°04.101'E @ 14:37:26 UTC, 1518 m Finish: 50°15.872'N 6°33.297'E @ 15:17:50 UTC, 646 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 65° @ 47.5 km/h been 2: 88.2 km 54° @ 93.0 km/h been 3: 20.6 km 185° @ 61.1 km/h been 4: 20.1 km 170° @ 41.8 km/h been 5: 36.7 km 51° @ 97.5 km/h been 6: 40.9 km 243° @ 60.8 km/h Afgelegde afstand: 226.6 km Duur: 03:14:26 Gemiddelde snelheid: 69.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 85.8 km Starthoogte: 1000.0 m Finishhoogte: 646.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 354 m Totale score afstand: 226.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°17.989'N 6°00.761'E = 55° 52.3 km van vertrek tijd: 12:53:47 UTC alti: 1688 m Finishpunt pos.: 50°18.614'N 6°43.566'E = 71° 98.9 km van vertrek tijd: 14:53:48 UTC alti: 813 m Grootste afstand in 2 uur: 160.1 km Beste snelheid in 2 uur: 80.0 km/h Hoogteverlies: 875 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 306.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: MECHERNICH 50°35.483'N 6°38.450'E 101.9 km 56° punt 2: GEROLSTEIN 50°13.433'N 6°39.633'E 40.9 km 178° punt 3: SCHOENEBERG 50°25.883'N 7°04.233'E 37.2 km 51° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 126.7 km 250° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 12:09:04 UTC, 1641 m punt 1: MECHERNICH @ 13:25:38 UTC, 1137 m : 101.4 km 79.4 km/h punt 2: GEROLSTEIN @ 14:14:47 UTC, 1599 m : 39.9 km 48.7 km/h punt 3: SCHOENEBERG @ 14:37:26 UTC, 1518 m : 36.2 km 95.9 km/h finish: ST HUBERT niet gerond afbreekpunt: 50°16.017'N 6°33.205'E @ 15:18:00 UTC, 643 m : 40.2 km 59.4 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 217.7 km Duur van de proef: 03:08:56 Gemiddelde snelheid: 69.1 km/h Start hoogte: 1000 m Hoogte passeren start: 1641 m Hoogte aan break-punt: 643 m Hoogteverlies over proef: 357 m Totale score afstand: 217.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 55.6 km Been 1: 40.7 km Been 2: 49.1 km Totaal: 145.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:08:28 UTC einde: 15:20:12 UTC duur: 04:11:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 743 m @ 13:36:11 UTC hoog punt: 2192 m @ 14:18:37 UTC hoogtewinst: 1449 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:03:26 bearing 145.9° Tweede punt: 13:25:38 bearing 102.1° Totale hoek: -43.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5398 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||