01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2022 -- David JANSSEN -- 941,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR sq 7000 Nederland
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2022 Piloot: DAVID JANSSEN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: STANDAAR Logger type: LX Navigation s/n: hts Logger file: 2022-05-21-LXN-HTS-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:02:28 Duurvlucht : 04:59:49 Vrije vlucht : 251.9 km Fasttrack : 66.4 kmh Opgegeven proef: 126.5 km Driehoek : 151.0 km Hoogtewinst : 1195.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.954'N 5°13.664'E tijd: 11:04:45 UTC alti: -35 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.220'N 5°10.891'E = 247° 3.5 km van vertrek tijd: 11:07:24 UTC alti: 457 m Landingspunt pos.: 51°10.831'N 5°13.140'E = 249° 0.7 km van vertrek tijd: 16:07:13 UTC alti: -20 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:02:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.741'N 5°13.530'E @ 11:20:28 UTC, 910 m punt 1: 51°24.483'N 4°57.883'E @ 11:58:08 UTC, 987 m punt 2: 50°57.265'N 5°23.149'E @ 12:43:48 UTC, 1119 m punt 3: 51°13.500'N 5°48.662'E @ 13:26:09 UTC, 1175 m punt 4: 51°19.804'N 4°59.933'E @ 14:46:37 UTC, 1104 m punt 5: 51°13.905'N 5°31.180'E @ 15:39:41 UTC, 1339 m Finish: 51°10.177'N 5°11.435'E @ 16:01:29 UTC, 363 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.3 km 325° @ 49.9 km/h been 2: 58.4 km 150° @ 76.8 km/h been 3: 42.4 km 44° @ 60.0 km/h been 4: 57.9 km 282° @ 43.1 km/h been 5: 37.9 km 107° @ 42.9 km/h been 6: 24.0 km 253° @ 66.1 km/h Afgelegde afstand: 251.9 km Duur: 04:41:01 Gemiddelde snelheid: 53.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.0 km Starthoogte: 446.0 m Finishhoogte: 363.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 83 m Totale score afstand: 251.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.202'N 5°11.602'E = 338° 6.5 km van vertrek tijd: 11:32:20 UTC alti: 1103 m Finishpunt pos.: 51°13.379'N 5°42.506'E = 82° 33.9 km van vertrek tijd: 13:32:21 UTC alti: 982 m Grootste afstand in 2 uur: 132.7 km Beste snelheid in 2 uur: 66.4 km/h Hoogteverlies: 121 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 358.0 km GELDIG vertrek: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVE 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: WEELDE 51°23.650'N 4°57.550'E 29.9 km 323° punt 2: HASSELT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.4 km 148° punt 3: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 73.3 km 53° punt 4: ZUTENDAA 50°56.933'N 5°35.500'E 63.5 km 224° punt 5: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 63.5 km 43° finish: KEIHEUVE 51°10.852'N 5°13.245'E 72.3 km 254° landing: NONAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVE @ 11:20:44 UTC, 872 m punt 1: WEELDE @ 11:58:36 UTC, 1021 m : 29.9 km 47.4 km/h punt 2: HASSELT @ 12:43:40 UTC, 1111 m : 55.4 km 73.8 km/h punt 3: VENLO niet gerond afbreekpunt: 51°13.500'N 5°48.662'E @ 13:26:09 UTC, 1175 m : 41.2 km 58.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 126.5 km Duur van de proef: 02:05:25 Gemiddelde snelheid: 60.5 km/h Start hoogte: 446 m Hoogte passeren start: 872 m Hoogte aan break-punt: 1175 m Hoogteverlies over proef: -729 m Totale score afstand: 126.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.2 km Been 1: 42.3 km Been 2: 56.4 km Totaal: 151.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:07:24 UTC einde: 16:07:13 UTC duur: 04:59:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 446 m @ 11:09:12 UTC hoog punt: 1641 m @ 15:34:57 UTC hoogtewinst: 1195 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:58:36 bearing 30.5° Tweede punt: 12:43:52 bearing 84.3° Totale hoek: 53.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4366 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||