CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-05-2022 -- Stijn VANDEN BOER -- 998,9 punten

Database gegevens:

Datum: 21-05-2022 Type proef: VV
Toestel: LS 8 Immatriculatie: D-1871
Handicapfactor: 108 Klasse: Standaard
Piloot: Stijn VANDEN BOER Club: ALB
Afstand: 269.7 km Score: 998,9 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Eerste vh seizoen.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-05-21-LXV-7V7-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-05-2022
Weerkaart: Weerkaart van 21-05-2022



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   21/05/2022
Piloot:         STIJN VANDEN BOER
Zweefvliegtuig: D-1871
Toestel type:   LS 8    Klasse: STANDARD
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 7v7
Logger file:    2022-05-21-LXV-7V7-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 04:42:35
Duurvlucht     : 04:38:35
Vrije vlucht   :  269.7 km
Fasttrack      :   79.5 kmh
Driehoek       :  206.8 km
Hoogtewinst    : 1088.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 50°58.254'N   5°22.811'E
    tijd: 10:54:35 UTC
    alti: -49 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 50°58.567'N   5°18.305'E = 276° 5.3 km van vertrek
    tijd: 10:58:35 UTC
    alti: 580 m
Landingspunt 
    pos.: 50°58.241'N   5°22.652'E = 263° 0.2 km van vertrek
    tijd: 15:37:10 UTC
    alti: -36 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 04:42:35
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  50°56.865'N   5°22.781'E  @ 11:07:56 UTC,   627 m
    punt 1:  50°39.596'N   4°57.048'E  @ 12:06:50 UTC,  1011 m
    punt 2:  51°23.632'N   5°01.369'E  @ 13:10:24 UTC,  1041 m
    punt 3:  50°52.791'N   5°20.753'E  @ 13:58:08 UTC,   757 m
    punt 4:  51°04.626'N   5°39.765'E  @ 14:26:33 UTC,  1113 m
    punt 5:  51°06.625'N   5°14.613'E  @ 14:56:01 UTC,   879 m
    Finish:  50°55.981'N   5°21.965'E  @ 15:14:44 UTC,  1159 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   44.0 km 223° @  44.9 km/h
    been 2:   81.8 km   4° @  77.2 km/h
    been 3:   61.5 km 158° @  77.3 km/h
    been 4:   31.3 km  45° @  66.0 km/h
    been 5:   29.6 km 277° @  60.3 km/h
    been 6:   21.5 km 156° @  69.0 km/h
Afgelegde afstand:                   269.7 km
Duur:                                04:06:48
Gemiddelde snelheid:                 65.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.3 km
Starthoogte:                         418.0 m
Finishhoogte:                        1159.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -741 m
Totale score afstand:                269.7 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    50°57.877'N   5°23.240'E = 144° 0.9 km van vertrek
    tijd:    12:32:05 UTC
    alti:    1093 m
Finishpunt
    pos.:    50°59.797'N   5°32.831'E =  76° 12.1 km van vertrek
    tijd:    14:32:05 UTC
    alti:    726 m
Grootste afstand in 2 uur: 158.9 km
Beste snelheid in 2 uur:    79.5 km/h
Hoogteverlies:             367 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   81.1 km
Been 1:   57.9 km
Been 2:   67.8 km
Totaal:  206.8 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 10:58:35 UTC
    einde: 15:37:10 UTC
    duur:  04:38:35

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     418 m @ 11:01:21 UTC
    hoog punt:    1506 m @ 14:45:33 UTC
    hoogtewinst:  1088 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 12:06:49  bearing 129.1°
    Tweede punt: 13:03:43  bearing 33.4°
    Totale hoek: -95.7°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5774

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs