CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-05-2022 -- Frank SCHOETERS & ARNO VAN DEN EEDE -- 142,2 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/05/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: G 103 TWIN II Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-05-22-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:45:28
Duurvlucht : 00:41:44
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.715'N 5°31.461'E
tijd: 10:52:58 UTC
alti: 64 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.715'N 5°31.461'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:52:58 UTC
alti: 64 m
Landingspunt
pos.: 51°00.858'N 5°31.567'E = 25° 0.3 km van vertrek
tijd: 11:38:26 UTC
alti: 70 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 00:45:28
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 20.5 km GELDIG
vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
punt 1: GEWAAI 50°55.933'N 5°35.383'E 10.2 km 154°
finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 10.2 km 334°
landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GENK/ZWA @ 11:11:22 UTC, 1192 m
punt 1: GEWAAI @ 11:21:02 UTC, 1017 m : 10.2 km 63.5 km/h
finish: GENK/ZWA @ 11:33:22 UTC, 593 m : 10.2 km 49.8 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 20.5 km
Duur van de proef: 00:22:00
Gemiddelde snelheid: 55.8 km/h
Start hoogte: 690 m
Hoogte passeren start: 1192 m
Hoogte passeren finish: 593 m
Hoogteverlies over proef: 97 m
Totale score afstand: 20.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:56:42 UTC
einde: 11:38:26 UTC
duur: 00:41:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 690 m @ 10:57:42 UTC
hoog punt: 1344 m @ 11:17:18 UTC
hoogtewinst: 654 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 537
| |||||||||||||||||||||