CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-05-2022 -- Bertrand DEWIT -- 178,7 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/05/2022
Piloot: ALEXANDER PRINSIER
Zweefvliegtuig: D-0192
Toestel type: CLUB ASTIR Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0l
Logger file: 2022-05-22-FLA-R0L-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:17:08
Duurvlucht : 01:14:02
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.709'N 5°31.455'E
tijd: 11:00:53 UTC
alti: 75 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.709'N 5°31.455'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:00:53 UTC
alti: 75 m
Landingspunt
pos.: 51°00.769'N 5°31.443'E = 353° 0.1 km van vertrek
tijd: 12:18:01 UTC
alti: 81 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:17:08
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 185.5 km GELDIG
vertrek: PONTSURY 48°17.366'N 3°14.933'E
start: PONTSURY 48°17.366'N 3°14.933'E
punt 1: MONDREVI 48°10.016'N 2°35.883'E 50.2 km 254°
punt 2: LEPETITF 48°14.950'N 3°11.750'E 45.4 km 78°
punt 3: MORETEPI 48°20.450'N 2°47.866'E 31.2 km 289°
punt 4: VOISINES 48°16.000'N 3°24.700'E 46.3 km 100°
finish: PONTSURY 48°17.366'N 3°14.933'E 12.3 km 282°
landing: PONTSURY 48°17.366'N 3°14.933'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 721 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:03:59 UTC
einde: 12:18:01 UTC
duur: 01:14:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 471 m @ 11:43:22 UTC
hoog punt: 1284 m @ 11:52:27 UTC
hoogtewinst: 813 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 695
| |||||||||||||||||||||