01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2022 -- Thomas DE BRUYN -- 1493,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: OBGN luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2022 Piloot: THOMAS DE BRUYN Zweefvliegtuig: OOYBL Toestel type: LS 4 Klasse: Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o Logger file: 2022-05-21-NAV-44O-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:45:14 Duurvlucht : 05:41:14 Vrije vlucht : 346.1 km Fasttrack : 74.4 kmh Opgegeven proef: 310.6 km Driehoek : 260.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°01.990'N 5°24.603'E tijd: 10:42:23 UTC alti: 477 m Ontkoppelpunt pos.: 50°02.790'N 5°25.238'E = 27° 1.7 km van vertrek tijd: 10:46:23 UTC alti: 1079 m Landingspunt pos.: 50°02.339'N 5°24.395'E = 339° 0.7 km van vertrek tijd: 16:27:37 UTC alti: 492 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:45:14 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°03.414'N 5°11.985'E @ 10:59:13 UTC, 1365 m punt 1: 50°11.956'N 6°47.269'E @ 12:35:31 UTC, 1388 m punt 2: 50°11.608'N 5°56.042'E @ 13:31:04 UTC, 1230 m punt 3: 50°18.276'N 5°42.768'E @ 13:47:46 UTC, 1359 m punt 4: 50°03.698'N 4°56.346'E @ 14:53:23 UTC, 683 m punt 5: 49°41.860'N 5°21.362'E @ 15:56:39 UTC, 1062 m Finish: 50°02.538'N 5°24.966'E @ 16:27:11 UTC, 536 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 114.7 km 81° @ 71.4 km/h been 2: 61.0 km 270° @ 65.8 km/h been 3: 20.0 km 308° @ 72.0 km/h been 4: 61.5 km 244° @ 56.2 km/h been 5: 50.4 km 143° @ 47.8 km/h been 6: 38.6 km 6° @ 75.8 km/h Afgelegde afstand: 346.1 km Duur: 05:27:58 Gemiddelde snelheid: 63.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 15.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 1017.0 m Finishhoogte: 536.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 481 m Totale score afstand: 346.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°03.062'N 5°26.186'E = 43° 2.7 km van vertrek tijd: 11:25:32 UTC alti: 1461 m Finishpunt pos.: 50°11.666'N 6°04.688'E = 69° 51.0 km van vertrek tijd: 13:25:32 UTC alti: 1377 m Grootste afstand in 2 uur: 148.7 km Beste snelheid in 2 uur: 74.4 km/h Hoogteverlies: 84 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: DAUN 50°13.117'N 6°45.050'E 94.2 km 80° punt 2: MANHAY 50°18.450'N 5°42.900'E 74.5 km 278° punt 3: GEDINNE 49°58.850'N 4°56.217'E 66.4 km 237° punt 4: FLORENVILLE 49°42.006'N 5°18.645'E 41.2 km 139° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 38.3 km 10° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 11:22:34 UTC, 1446 m punt 1: DAUN @ 12:35:59 UTC, 1370 m : 93.7 km 76.6 km/h punt 2: MANHAY @ 13:47:45 UTC, 1366 m : 73.5 km 61.5 km/h punt 3: GEDINNE @ 15:07:24 UTC, 963 m : 65.4 km 49.3 km/h punt 4: FLORENVILLE @ 15:47:44 UTC, 769 m : 40.2 km 59.8 km/h finish: ST HUBERT @ 16:27:37 UTC, 492 m : 37.8 km 56.8 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 310.6 km Duur van de proef: 05:05:03 Gemiddelde snelheid: 61.1 km/h Start hoogte: 1017 m Hoogte passeren start: 1446 m Hoogte passeren finish: 492 m Hoogteverlies over proef: 525 m Totale score afstand: 310.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 73.0 km Been 1: 73.0 km Been 2: 114.7 km Totaal: 260.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:46:23 UTC einde: 16:27:37 UTC duur: 05:41:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 533 m @ 15:22:13 UTC hoog punt: 1528 m @ 16:12:52 UTC hoogtewinst: 995 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:37:42 bearing 114.6° Tweede punt: 15:07:14 bearing 162.4° Totale hoek: 47.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9680 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||