01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1407,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens briefing wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2022 Piloot: KOEN VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2022-05-17-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:33:05 Duurvlucht : 05:28:40 Vrije vlucht : 377.9 km Fasttrack : 92.1 kmh Opgegeven proef: 238.1 km Driehoek : 224.3 km Hoogtewinst : 1102.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.302'N 5°24.535'E tijd: 11:15:18 UTC alti: 467 m Ontkoppelpunt pos.: 50°02.490'N 5°21.516'E = 276° 3.6 km van vertrek tijd: 11:19:43 UTC alti: 1097 m Landingspunt pos.: 50°02.205'N 5°24.381'E = 226° 0.3 km van vertrek tijd: 16:48:23 UTC alti: 484 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:33:05 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.264'N 5°18.829'E @ 11:28:48 UTC, 1439 m punt 1: 49°57.341'N 5°36.776'E @ 11:44:59 UTC, 1586 m punt 2: 49°26.705'N 4°20.664'E @ 13:52:38 UTC, 1338 m punt 3: 49°47.428'N 3°55.554'E @ 14:26:18 UTC, 1390 m punt 4: 49°41.713'N 5°22.039'E @ 15:44:18 UTC, 1622 m punt 5: 50°12.173'N 5°45.002'E @ 16:27:10 UTC, 1435 m Finish: 50°01.723'N 5°24.956'E @ 16:46:51 UTC, 669 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.3 km 113° @ 86.4 km/h been 2: 107.7 km 239° @ 50.6 km/h been 3: 48.9 km 322° @ 87.1 km/h been 4: 104.4 km 95° @ 80.3 km/h been 5: 62.8 km 26° @ 87.9 km/h been 6: 30.8 km 231° @ 93.8 km/h Afgelegde afstand: 377.9 km Duur: 05:18:03 Gemiddelde snelheid: 71.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 1074.0 m Finishhoogte: 669.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 405 m Totale score afstand: 377.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°46.439'N 5°01.941'E = 223° 40.0 km van vertrek tijd: 13:11:26 UTC alti: 1477 m Finishpunt pos.: 49°51.097'N 4°56.640'E = 238° 39.3 km van vertrek tijd: 15:11:26 UTC alti: 1399 m Grootste afstand in 2 uur: 184.2 km Beste snelheid in 2 uur: 92.1 km/h Hoogteverlies: 78 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 369.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP6 49°60.000'N 5°27.000'E punt 1: RETHEL PERTHES 49°28.867'N 4°21.800'E 97.3 km 234° punt 2: HARCIGNY 49°47.767'N 3°59.017'E 44.5 km 322° punt 3: MOHIMONT 49°38.900'N 5°22.350'E 101.5 km 99° punt 4: VIELSALM 50°17.271'N 5°54.708'E 81.0 km 28° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 45.7 km 233° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP6 @ 12:13:51 UTC, 1625 m punt 1: RETHEL PERTHES @ 13:50:26 UTC, 1253 m : 97.3 km 60.4 km/h punt 2: HARCIGNY @ 14:28:01 UTC, 1471 m : 44.5 km 71.0 km/h punt 3: MOHIMONT niet gerond afbreekpunt: 49°41.704'N 5°21.994'E @ 15:44:20 UTC, 1616 m : 96.3 km 75.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 238.1 km Duur van de proef: 03:30:29 Gemiddelde snelheid: 67.9 km/h Start hoogte: 1074 m Hoogte passeren start: 1625 m Hoogte aan break-punt: 1616 m Hoogteverlies over proef: -542 m Totale score afstand: 238.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 64.4 km Been 1: 62.8 km Been 2: 97.1 km Totaal: 224.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:19:43 UTC einde: 16:48:23 UTC duur: 05:28:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 751 m @ 14:42:58 UTC hoog punt: 1853 m @ 16:20:20 UTC hoogtewinst: 1102 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:26:15 bearing 198.0° Tweede punt: 16:27:10 bearing 130.5° Totale hoek: -67.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7835 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||