01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2022 -- Bart LEYSEN -- 1411,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: luchtruim OBGN
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2022 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-9089 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jxv Logger file: 2022-05-21-LXV-JXV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:32:27 Duurvlucht : 05:28:28 Vrije vlucht : 330.5 km Fasttrack : 87.7 kmh Opgegeven proef: 310.6 km Driehoek : 250.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.010'N 5°24.581'E tijd: 10:09:07 UTC alti: 470 m Ontkoppelpunt pos.: 50°02.845'N 5°26.430'E = 55° 2.7 km van vertrek tijd: 10:13:06 UTC alti: 1090 m Landingspunt pos.: 50°02.199'N 5°24.317'E = 318° 0.5 km van vertrek tijd: 15:41:34 UTC alti: 479 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:32:27 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°03.861'N 5°15.565'E @ 10:52:39 UTC, 1352 m punt 1: 50°03.136'N 6°07.958'E @ 12:18:33 UTC, 1107 m punt 2: 50°12.969'N 6°44.762'E @ 12:51:16 UTC, 1450 m punt 3: 50°18.429'N 5°42.624'E @ 13:53:36 UTC, 1337 m punt 4: 49°58.642'N 4°56.305'E @ 14:48:12 UTC, 1408 m punt 5: 49°42.078'N 5°19.101'E @ 15:11:54 UTC, 1072 m Finish: 50°02.515'N 5°25.038'E @ 15:40:51 UTC, 564 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 62.5 km 91° @ 43.7 km/h been 2: 47.5 km 67° @ 87.1 km/h been 3: 74.5 km 278° @ 71.7 km/h been 4: 66.3 km 237° @ 72.8 km/h been 5: 41.1 km 138° @ 104.1 km/h been 6: 38.5 km 11° @ 79.9 km/h Afgelegde afstand: 330.5 km Duur: 04:48:12 Gemiddelde snelheid: 68.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 997.0 m Finishhoogte: 564.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 433 m Totale score afstand: 330.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°03.361'N 5°27.287'E = 52° 4.1 km van vertrek tijd: 11:56:11 UTC alti: 1503 m Finishpunt pos.: 50°16.785'N 5°39.411'E = 33° 32.6 km van vertrek tijd: 13:56:11 UTC alti: 1325 m Grootste afstand in 2 uur: 175.5 km Beste snelheid in 2 uur: 87.7 km/h Hoogteverlies: 178 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: DAUN 50°13.117'N 6°45.050'E 94.2 km 80° punt 2: MANHAY 50°18.450'N 5°42.900'E 74.5 km 278° punt 3: GEDINNE 49°58.850'N 4°56.217'E 66.4 km 237° punt 4: FLORENVILLE 49°42.006'N 5°18.645'E 41.2 km 139° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 38.3 km 10° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 11:49:45 UTC, 1296 m punt 1: DAUN @ 12:51:18 UTC, 1453 m : 93.7 km 91.3 km/h punt 2: MANHAY @ 13:53:30 UTC, 1322 m : 73.5 km 70.9 km/h punt 3: GEDINNE @ 14:48:15 UTC, 1407 m : 65.4 km 71.7 km/h punt 4: FLORENVILLE @ 15:11:45 UTC, 1071 m : 40.2 km 102.7 km/h finish: ST HUBERT @ 15:41:19 UTC, 473 m : 37.8 km 76.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 310.6 km Duur van de proef: 03:51:34 Gemiddelde snelheid: 80.5 km/h Start hoogte: 997 m Hoogte passeren start: 1296 m Hoogte passeren finish: 473 m Hoogteverlies over proef: 524 m Totale score afstand: 310.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.1 km Been 1: 70.1 km Been 2: 110.2 km Totaal: 250.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:13:06 UTC einde: 15:41:34 UTC duur: 05:28:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 735 m @ 14:27:50 UTC hoog punt: 1624 m @ 14:46:06 UTC hoogtewinst: 889 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:51:21 bearing 114.6° Tweede punt: 14:48:08 bearing 162.5° Totale hoek: 47.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8685 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||