CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-05-2022 -- Jan VANTOMME -- 1227,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/05/2022
Piloot: JAN VANTOMME
Zweefvliegtuig: D-KBDB
Toestel type: DG600/18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jq2
Logger file: 2022-05-22-LXV-JQ2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 332
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:01:50
Duurvlucht : 04:57:09
Vrije vlucht : 335.3 km
Fasttrack : 97.7 kmh
Opgegeven proef: 316.5 km
Driehoek : 106.9 km
Hoogtewinst : 1400.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LKJC Jicin BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 50°25.654'N 15°20.258'E
tijd: 09:51:12 UTC
alti: 240 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°26.492'N 15°16.036'E = 287° 5.2 km van vertrek
tijd: 09:55:53 UTC
alti: 868 m
Landingspunt
pos.: 50°25.828'N 15°19.976'E = 314° 0.5 km van vertrek
tijd: 14:53:02 UTC
alti: 255 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 05:01:50
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°25.300'N 15°26.110'E @ 10:14:17 UTC, 1306 m
punt 1: 50°34.241'N 14°18.300'E @ 11:57:56 UTC, 1478 m
punt 2: 50°42.043'N 13°57.864'E @ 12:23:35 UTC, 1527 m
punt 3: 50°38.501'N 15°07.674'E @ 13:09:02 UTC, 1112 m
punt 4: 50°19.141'N 15°52.250'E @ 13:43:10 UTC, 715 m
punt 5: 50°21.353'N 16°08.860'E @ 14:04:09 UTC, 994 m
Finish: 50°26.453'N 15°19.815'E @ 14:50:38 UTC, 502 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 81.9 km 282° @ 47.4 km/h
been 2: 28.1 km 301° @ 65.7 km/h
been 3: 82.5 km 94° @ 108.9 km/h
been 4: 63.8 km 124° @ 112.1 km/h
been 5: 20.1 km 78° @ 57.6 km/h
been 6: 58.9 km 280° @ 76.0 km/h
Afgelegde afstand: 335.3 km
Duur: 04:36:21
Gemiddelde snelheid: 72.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Starthoogte: 699.0 m
Finishhoogte: 502.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 197 m
Totale score afstand: 335.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°37.475'N 14°11.932'E = 286° 83.7 km van vertrek
tijd: 12:12:32 UTC
alti: 1800 m
Finishpunt
pos.: 50°17.930'N 16°01.836'E = 106° 51.3 km van vertrek
tijd: 14:12:34 UTC
alti: 742 m
Grootste afstand in 2 uur: 195.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 97.7 km/h
Hoogteverlies: 1058 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 530.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: JICIN GLD 50°25.817'N 15°19.950'E
punt 1: USTI NAD AERO 50°42.017'N 13°58.167'E 101.1 km 288°
punt 2: NOVE MESTO STADION 50°21.400'N 16°08.533'E 158.7 km 103°
punt 3: CESKA LIPA AERO 50°42.600'N 14°34.000'E 118.4 km 290°
punt 4: JAROMER AERO 50°19.917'N 15°57.200'E 107.0 km 113°
finish: JICIN GLD 50°25.817'N 15°19.950'E 45.5 km 284°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: JICIN GLD @ 10:35:25 UTC, 1233 m
punt 1: USTI NAD AERO @ 12:23:43 UTC, 1543 m : 101.1 km 56.0 km/h
punt 2: NOVE MESTO STADION @ 14:04:15 UTC, 963 m : 158.7 km 94.7 km/h
punt 3: CESKA LIPA AERO niet gerond
afbreekpunt: 50°26.519'N 15°19.846'E @ 14:50:42 UTC, 503 m : 56.6 km 73.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 316.5 km
Duur van de proef: 04:15:17
Gemiddelde snelheid: 74.4 km/h
Start hoogte: 699 m
Hoogte passeren start: 1233 m
Hoogte aan break-punt: 503 m
Hoogteverlies over proef: 196 m
Totale score afstand: 316.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.0 km
Been 1: 29.9 km
Been 2: 29.9 km
Totaal: 106.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:55:53 UTC
einde: 14:53:02 UTC
duur: 04:57:09
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 643 m @ 14:10:34 UTC
hoog punt: 2043 m @ 14:23:46 UTC
hoogtewinst: 1400 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6032
| |||||||||||||||||||||