01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2022 -- Bernard BOTMAN -- 1493,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: OBGN2022 airspace
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2022 Piloot: BERNARD BOTMAN Zweefvliegtuig: D-1449 Toestel type: LS 4 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: q3c Logger file: 2022-05-21-LXV-Q3C-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:01:28 Duurvlucht : 06:58:21 Vrije vlucht : 327.2 km Fasttrack : 64.6 kmh Opgegeven proef: 310.6 km Driehoek : 233.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.003'N 5°24.577'E tijd: 10:08:20 UTC alti: 466 m Ontkoppelpunt pos.: 50°03.117'N 5°24.639'E = 2° 2.1 km van vertrek tijd: 10:11:27 UTC alti: 1101 m Landingspunt pos.: 50°02.286'N 5°24.300'E = 328° 0.6 km van vertrek tijd: 17:09:48 UTC alti: 484 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 07:01:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°00.169'N 5°21.880'E @ 10:31:15 UTC, 994 m punt 1: 50°12.991'N 6°45.212'E @ 12:56:22 UTC, 1309 m punt 2: 50°16.765'N 5°29.608'E @ 14:52:44 UTC, 1368 m punt 3: 49°59.124'N 4°55.914'E @ 15:57:07 UTC, 921 m punt 4: 49°42.262'N 5°18.584'E @ 16:35:54 UTC, 1140 m punt 5: 49°51.097'N 5°28.222'E @ 16:53:56 UTC, 1170 m Finish: 50°02.593'N 5°25.131'E @ 17:09:06 UTC, 571 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 102.2 km 76° @ 42.2 km/h been 2: 90.1 km 275° @ 46.5 km/h been 3: 51.8 km 231° @ 48.3 km/h been 4: 41.4 km 139° @ 64.1 km/h been 5: 20.1 km 35° @ 66.7 km/h been 6: 21.6 km 350° @ 85.6 km/h Afgelegde afstand: 327.2 km Duur: 06:37:51 Gemiddelde snelheid: 49.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 897.0 m Finishhoogte: 571.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 326 m Totale score afstand: 327.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°05.190'N 5°26.462'E = 21° 6.3 km van vertrek tijd: 11:46:08 UTC alti: 1395 m Finishpunt pos.: 50°10.658'N 6°16.686'E = 75° 64.2 km van vertrek tijd: 13:46:08 UTC alti: 1117 m Grootste afstand in 2 uur: 129.1 km Beste snelheid in 2 uur: 64.6 km/h Hoogteverlies: 278 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: DP2 50°05.000'N 5°27.000'E punt 1: DAUN 50°13.117'N 6°45.050'E 94.2 km 80° punt 2: MANHAY 50°18.450'N 5°42.900'E 74.5 km 278° punt 3: GEDINNE 49°58.850'N 4°56.217'E 66.4 km 237° punt 4: FLORENVILLE 49°42.006'N 5°18.645'E 41.2 km 139° finish: ST HUBERT 50°02.333'N 5°24.233'E 38.3 km 10° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: DP2 @ 11:47:23 UTC, 1449 m punt 1: DAUN @ 12:55:59 UTC, 1333 m : 93.7 km 81.9 km/h punt 2: MANHAY @ 14:25:06 UTC, 1180 m : 73.5 km 49.5 km/h punt 3: GEDINNE @ 15:59:17 UTC, 1029 m : 65.4 km 41.7 km/h punt 4: FLORENVILLE @ 16:35:54 UTC, 1140 m : 40.2 km 65.9 km/h finish: ST HUBERT @ 17:09:39 UTC, 482 m : 37.8 km 67.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 310.6 km Duur van de proef: 05:22:16 Gemiddelde snelheid: 57.8 km/h Start hoogte: 790 m Hoogte passeren start: 1449 m Hoogte passeren finish: 482 m Hoogteverlies over proef: 308 m Totale score afstand: 310.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.0 km Been 1: 65.3 km Been 2: 98.0 km Totaal: 233.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:11:27 UTC einde: 17:09:48 UTC duur: 06:58:21 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 680 m @ 12:27:37 UTC hoog punt: 1578 m @ 13:49:48 UTC hoogtewinst: 898 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:56:25 bearing 114.5° Tweede punt: 16:05:44 bearing 162.8° Totale hoek: 48.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6512 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||