01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-05-2022 -- Jeroen JENNEN -- 1289,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim via wedstrijd bepaald.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/05/2022 Piloot: JEROEN JENNEN Zweefvliegtuig: D-3547 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 66l Logger file: 2022-05-25-LXV-66L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:08:00 Duurvlucht : 04:03:23 Vrije vlucht : 306.0 km Fasttrack : 113.3 kmh Opgegeven proef: 274.5 km Driehoek : 165.4 km Hoogtewinst : 1327.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.770'N 9°26.071'E tijd: 09:49:31 UTC alti: 316 m Ontkoppelpunt pos.: 48°34.675'N 9°25.023'E = 193° 5.9 km van vertrek tijd: 09:54:08 UTC alti: 910 m Landingspunt pos.: 48°37.868'N 9°25.861'E = 305° 0.3 km van vertrek tijd: 13:57:31 UTC alti: 316 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:08:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°34.967'N 9°26.173'E @ 10:00:45 UTC, 1408 m punt 1: 48°23.650'N 9°12.303'E @ 11:10:01 UTC, 1948 m punt 2: 48°26.234'N 9°28.265'E @ 11:30:25 UTC, 1780 m punt 3: 48°13.269'N 8°47.629'E @ 11:55:54 UTC, 1413 m punt 4: 48°33.544'N 8°30.125'E @ 12:21:30 UTC, 1357 m punt 5: 48°14.235'N 8°17.046'E @ 12:48:45 UTC, 1254 m Finish: 48°39.643'N 9°46.945'E @ 13:47:53 UTC, 1282 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 27.1 km 219° @ 23.4 km/h been 2: 20.3 km 76° @ 59.6 km/h been 3: 55.7 km 245° @ 131.1 km/h been 4: 43.3 km 330° @ 101.6 km/h been 5: 39.3 km 204° @ 86.4 km/h been 6: 120.4 km 66° @ 122.2 km/h Afgelegde afstand: 306.0 km Duur: 03:47:08 Gemiddelde snelheid: 80.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 25.9 km Starthoogte: 910.0 m Finishhoogte: 1282.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -372 m Totale score afstand: 306.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°13.190'N 8°48.484'E = 226° 65.0 km van vertrek tijd: 11:55:27 UTC alti: 1451 m Finishpunt pos.: 48°37.326'N 9°28.988'E = 103° 3.7 km van vertrek tijd: 13:55:27 UTC alti: 482 m Grootste afstand in 2 uur: 226.6 km Beste snelheid in 2 uur: 113.3 km/h Hoogteverlies: 969 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 278.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 001 AP1 BADB 48°29.567'N 9°23.983'E punt 1: 073 DOTTERNH 48°13.617'N 8°46.683'E 54.7 km 237° punt 2: 165 NAGOLDSE 48°33.750'N 8°30.067'E 42.6 km 331° punt 3: 094 FOHRENBU 48°14.450'N 8°18.083'E 38.7 km 202° punt 4: 108 GINGEN 48°39.667'N 9°47.267'E 119.5 km 66° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 23.0 km 259° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 001 AP1 BADB @ 10:43:41 UTC, 1559 m punt 1: 073 DOTTERNH @ 11:56:23 UTC, 1369 m : 54.2 km 44.8 km/h punt 2: 165 NAGOLDSE @ 12:21:30 UTC, 1357 m : 41.6 km 99.3 km/h punt 3: 094 FOHRENBU @ 12:49:00 UTC, 1224 m : 37.7 km 82.3 km/h punt 4: 108 GINGEN @ 13:47:52 UTC, 1281 m : 118.5 km 120.7 km/h finish: 008 FINISH @ 13:55:33 UTC, 487 m : 22.5 km 176.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 274.5 km Duur van de proef: 03:11:52 Gemiddelde snelheid: 85.8 km/h Start hoogte: 910 m Hoogte passeren start: 1559 m Hoogte passeren finish: 487 m Hoogteverlies over proef: 423 m Totale score afstand: 274.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.3 km Been 1: 72.8 km Been 2: 46.3 km Totaal: 165.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:54:08 UTC einde: 13:57:31 UTC duur: 04:03:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 910 m @ 09:54:08 UTC hoog punt: 2237 m @ 12:31:15 UTC hoogtewinst: 1327 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4714 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||