01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-05-2022 -- Ivo DE SCHEPPER -- 675,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: 7Transponder aan op 7000 luchtruimgerespecteerd
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/05/2022 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2022-05-26-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 322 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:58:48 Duurvlucht : 03:04:33 Vrije vlucht : 161.8 km Fasttrack : 70.6 kmh Opgegeven proef: 144.5 km Driehoek : 193.4 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.884'N 4°58.269'E tijd: 11:19:58 UTC alti: -45 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.706'N 4°57.632'E = 246° 0.8 km van vertrek tijd: 11:20:39 UTC alti: 474 m Landingspunt pos.: 51°23.916'N 4°58.490'E = 77° 0.3 km van vertrek tijd: 15:18:46 UTC alti: -36 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 03:58:48 Motorgebruik aantal keren: 3 totale motortijd: 22.5 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°22.888'N 4°53.294'E @ 11:44:08 UTC, 630 m punt 1: 51°16.529'N 5°10.629'E @ 12:09:05 UTC, 930 m punt 2: 51°02.265'N 5°19.623'E @ 12:32:01 UTC, 751 m punt 3: 51°08.698'N 5°40.288'E @ 12:54:44 UTC, 861 m punt 4: 51°25.574'N 6°06.539'E @ 13:24:56 UTC, 1154 m Finish: 51°08.763'N 5°45.792'E @ 14:25:12 UTC, 320 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.3 km 120° @ 56.1 km/h been 2: 28.5 km 158° @ 74.4 km/h been 3: 26.9 km 64° @ 71.1 km/h been 4: 43.7 km 44° @ 86.8 km/h been 5: 39.4 km 218° @ 39.2 km/h Afgelegde afstand: 161.8 km Duur: 02:41:04 Gemiddelde snelheid: 60.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 62.0 km Starthoogte: 474.0 m Finishhoogte: 320.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 154 m Totale score afstand: 161.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°25.015'N 4°58.765'E = 15° 2.2 km van vertrek tijd: 11:32:11 UTC alti: 787 m Finishpunt pos.: 51°20.615'N 6°00.720'E = 94° 72.7 km van vertrek tijd: 13:32:12 UTC alti: 735 m Grootste afstand in 2 uur: 141.2 km Beste snelheid in 2 uur: 70.6 km/h Hoogteverlies: 52 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 248.2 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 48.5 km 142° punt 2: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 63.9 km 49° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 64.8 km 214° punt 4: TURNHOUT AFRIT 51°17.900'N 4°57.220'E 56.9 km 317° finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 14.2 km 24° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 11:46:52 UTC, 864 m punt 1: VOORT @ 12:32:00 UTC, 752 m : 48.0 km 63.7 km/h punt 2: SEVENUM @ 13:20:32 UTC, 736 m : 62.9 km 77.7 km/h punt 3: FORD GENK niet gerond afbreekpunt: 51°08.763'N 5°45.792'E @ 14:25:12 UTC, 320 m : 33.7 km 31.2 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 144.5 km Duur van de proef: 02:38:20 Gemiddelde snelheid: 54.8 km/h Start hoogte: 474 m Hoogte passeren start: 864 m Hoogte aan break-punt: 320 m Hoogteverlies over proef: 154 m Totale score afstand: 144.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 54.3 km Been 1: 54.2 km Been 2: 84.9 km Totaal: 193.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:20:39 UTC einde: 14:25:12 UTC duur: 03:04:33 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 399 m @ 12:19:49 UTC hoog punt: 1179 m @ 13:25:16 UTC hoogtewinst: 780 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:44:08 bearing 27.7° Tweede punt: 12:34:52 bearing 75.3° Totale hoek: 47.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6771 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||