01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2022 -- Tom VAN DEN EYNDE -- 1184,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens de regels van de wedstrijd
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2022 Piloot: TOM VAN DEN EYNDE Zweefvliegtuig: D8110 Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ey0 Logger file: 2022-05-27-LXV-EY0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:13:20 Duurvlucht : 04:12:35 Vrije vlucht : 269.0 km Fasttrack : 86.0 kmh Opgegeven proef: 167.6 km Driehoek : 173.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.878'N 4°58.217'E tijd: 10:40:33 UTC alti: -55 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.649'N 4°57.516'E = 242° 0.9 km van vertrek tijd: 10:41:18 UTC alti: 449 m Landingspunt pos.: 51°23.836'N 4°58.160'E = 220° 0.1 km van vertrek tijd: 14:53:53 UTC alti: -65 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:13:20 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°21.008'N 4°47.299'E @ 11:04:28 UTC, 1000 m punt 1: 51°35.320'N 5°01.634'E @ 11:42:29 UTC, 978 m punt 2: 51°46.387'N 5°00.289'E @ 12:01:08 UTC, 865 m punt 3: 51°45.371'N 5°28.823'E @ 12:22:19 UTC, 1064 m punt 4: 51°56.855'N 6°13.090'E @ 12:58:09 UTC, 1291 m punt 5: 51°41.486'N 4°53.404'E @ 14:34:17 UTC, 981 m Finish: 51°23.836'N 4°58.160'E @ 14:53:53 UTC, -65 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.3 km 32° @ 49.4 km/h been 2: 20.6 km 356° @ 66.2 km/h been 3: 32.9 km 93° @ 93.1 km/h been 4: 55.1 km 67° @ 92.3 km/h been 5: 95.9 km 253° @ 59.9 km/h been 6: 33.2 km 170° @ 101.6 km/h Afgelegde afstand: 269.0 km Duur: 03:49:25 Gemiddelde snelheid: 70.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 433.0 m Finishhoogte: -65.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 498 m Totale score afstand: 269.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°23.130'N 4°53.528'E = 256° 5.6 km van vertrek tijd: 11:23:39 UTC alti: 1159 m Finishpunt pos.: 51°54.378'N 5°39.214'E = 40° 73.7 km van vertrek tijd: 13:23:42 UTC alti: 773 m Grootste afstand in 2 uur: 172.1 km Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h Hoogteverlies: 386 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 199.3 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: HEUSDEN NL 51°44.140'N 5°08.110'E 42.6 km 22° punt 2: BEMMEL 51°53.800'N 5°52.000'E 53.5 km 70° punt 3: OOSTERHOUT 51°38.278'N 4°51.442'E 75.4 km 248° finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 27.8 km 153° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 11:24:59 UTC, 1216 m punt 1: HEUSDEN NL @ 12:02:41 UTC, 839 m : 42.6 km 67.8 km/h punt 2: BEMMEL @ 12:59:41 UTC, 1198 m : 53.5 km 56.3 km/h punt 3: OOSTERHOUT niet gerond afbreekpunt: 51°38.589'N 4°54.791'E @ 14:36:57 UTC, 886 m : 71.5 km 44.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 167.6 km Duur van de proef: 03:11:58 Gemiddelde snelheid: 52.4 km/h Start hoogte: 433 m Hoogte passeren start: 1216 m Hoogte aan break-punt: 886 m Hoogteverlies over proef: -453 m Totale score afstand: 167.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.7 km Been 1: 49.4 km Been 2: 75.7 km Totaal: 173.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:41:18 UTC einde: 14:53:53 UTC duur: 04:12:35 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 433 m @ 10:41:58 UTC hoog punt: 1366 m @ 13:10:41 UTC hoogtewinst: 933 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:58:05 bearing 45.3° Tweede punt: 14:34:17 bearing 17.6° Totale hoek: -27.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9349 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||