01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-05-2022 -- Bram DE MAN -- 184,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/05/2022 Piloot: BRAM DE MAN Zweefvliegtuig: OO-YBT Toestel type: G 102 CLUB ASTIR IIIB Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: b53 Logger file: 2022-05-26-FLA-B53-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 01:38:13 Duurvlucht : 01:37:20 Vrije vlucht : 32.8 km Fasttrack : 19.7 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.887'N 4°58.279'E tijd: 11:24:24 UTC alti: -40 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.887'N 4°58.279'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:24:24 UTC alti: -40 m Landingspunt pos.: 51°10.935'N 5°13.554'E = 143° 29.8 km van vertrek tijd: 13:02:37 UTC alti: -37 m Afstand take-off tot landing: 29.8 Totale vluchtduur: 01:38:13 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 2 Start : 51°23.982'N 4°54.772'E @ 12:07:31 UTC, 610 m Finish: 51°11.216'N 5°14.278'E @ 13:01:49 UTC, 89 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.8 km 136° @ 36.2 km/h Afgelegde afstand: 32.8 km Duur: 00:54:18 Gemiddelde snelheid: 36.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 30.0 km Starthoogte: 393.0 m Finishhoogte: 89.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 304 m Totale score afstand: 32.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°25.094'N 4°59.204'E = 26° 2.5 km van vertrek tijd: 11:31:47 UTC alti: 718 m Finishpunt pos.: 51°10.935'N 5°13.554'E = 143° 29.9 km van vertrek tijd: 13:02:37 UTC alti: -37 m Grootste afstand in 2 uur: 39.4 km Beste snelheid in 2 uur: 19.7 km/h Hoogteverlies: 755 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 145.5 km NIET GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 10W07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: 083MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 26.1 km 145° punt 2: 088NEE 51°14.030'N 5°26.350'E 23.1 km 77° punt 3: 020BRE 51°08.370'N 5°35.870'E 15.3 km 133° punt 4: 1EBZH 50°58.200'N 5°22.500'E 24.5 km 220° punt 5: 110SBR 51°17.780'N 5°02.030'E 43.5 km 327° finish: 10W25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1° landing: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:25:17 UTC einde: 13:02:37 UTC duur: 01:37:20 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 393 m @ 11:57:43 UTC hoog punt: 948 m @ 12:28:45 UTC hoogtewinst: 555 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:57:37 bearing 27.9° Tweede punt: 13:02:11 bearing 58.7° Totale hoek: 30.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 485 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||