01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Tom SEGERS -- 2781,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2022 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-ZVZ Toestel type: ASTIR CS Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2022-05-28-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:55:42 Duurvlucht : 08:52:31 Vrije vlucht : 521.8 km Fasttrack : 81.7 kmh Opgegeven proef: 517.3 km Hoogtewinst : 1458.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.257'N 5°22.810'E tijd: 08:22:04 UTC alti: -48 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.483'N 5°20.800'E = 314° 3.3 km van vertrek tijd: 08:25:15 UTC alti: 598 m Landingspunt pos.: 50°58.235'N 5°22.559'E = 262° 0.3 km van vertrek tijd: 17:17:46 UTC alti: 781 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 08:55:42 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.285'N 5°22.818'E @ 08:29:43 UTC, 789 m punt 1: 51°26.306'N 4°31.260'E @ 10:37:41 UTC, 489 m punt 2: 50°52.154'N 5°37.725'E @ 11:57:17 UTC, 1255 m punt 3: 51°26.158'N 4°30.946'E @ 13:35:55 UTC, 671 m punt 4: 50°52.230'N 5°37.646'E @ 14:43:30 UTC, 1486 m punt 5: 51°20.986'N 4°45.466'E @ 16:29:11 UTC, 1008 m Finish: 50°58.261'N 5°23.432'E @ 17:17:08 UTC, 781 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 79.4 km 311° @ 37.2 km/h been 2: 100.1 km 129° @ 75.4 km/h been 3: 100.2 km 310° @ 60.9 km/h been 4: 100.0 km 129° @ 88.8 km/h been 5: 80.9 km 312° @ 46.0 km/h been 6: 61.1 km 133° @ 76.5 km/h Afgelegde afstand: 521.8 km Duur: 08:47:25 Gemiddelde snelheid: 59.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 515.0 m Finishhoogte: 781.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -266 m Totale score afstand: 521.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.917'N 5°08.029'E = 329° 33.8 km van vertrek tijd: 12:53:10 UTC alti: 1331 m Finishpunt pos.: 50°58.944'N 5°30.874'E = 82° 9.5 km van vertrek tijd: 14:53:10 UTC alti: 652 m Grootste afstand in 2 uur: 163.5 km Beste snelheid in 2 uur: 81.7 km/h Hoogteverlies: 679 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 517.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 78.7 km 311° punt 2: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 99.2 km 129° punt 3: NIEUWMOER ZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 99.2 km 310° punt 4: VELDWEZELT 50°52.217'N 5°37.483'E 99.2 km 129° punt 5: RIJKEVORSEL 51°21.030'N 4°45.650'E 80.7 km 312° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 60.3 km 134° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 08:29:53 UTC, 812 m punt 1: NIEUWMOER ZUID @ 10:38:20 UTC, 563 m : 78.7 km 36.7 km/h punt 2: VELDWEZELT @ 11:57:20 UTC, 1246 m : 99.2 km 75.4 km/h punt 3: NIEUWMOER ZUID @ 13:35:59 UTC, 679 m : 99.2 km 60.3 km/h punt 4: VELDWEZELT @ 14:43:33 UTC, 1488 m : 99.2 km 88.1 km/h punt 5: RIJKEVORSEL @ 16:29:17 UTC, 1008 m : 80.7 km 45.8 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 17:15:40 UTC, 781 m : 60.3 km 78.0 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 517.3 km Duur van de proef: 08:45:47 Gemiddelde snelheid: 59.0 km/h Start hoogte: 515 m Hoogte passeren start: 812 m Hoogte passeren finish: 781 m Hoogteverlies over proef: -266 m Totale score afstand: 517.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:25:15 UTC einde: 17:17:46 UTC duur: 08:52:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 312 m @ 09:04:53 UTC hoog punt: 1770 m @ 15:28:16 UTC hoogtewinst: 1458 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:57:19 bearing 92.1° Tweede punt: 13:35:58 bearing 2.1° Totale hoek: -90.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9750 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||