01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Jan-Bart VAN ERCK & FRANK VAN EENAEME -- 632,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Zoersel area. Maastricht crossing
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2022 Piloot: JB VAN ERCK Zweefvliegtuig: D-KIDX Toestel type: NIMBUS 4DM Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8cf Logger file: 2022-05-28-LXV-8CF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 475 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:26:47 Duurvlucht : 02:17:13 Vrije vlucht : 183.1 km Fasttrack : 88.1 kmh Opgegeven proef: 172.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.523'N 4°44.620'E tijd: 07:11:47 UTC alti: -75 m Ontkoppelpunt pos.: 51°15.961'N 4°42.289'E = 287° 2.8 km van vertrek tijd: 07:21:21 UTC alti: 687 m Landingspunt pos.: 50°27.085'N 6°46.965'E = 121° 168.9 km van vertrek tijd: 09:38:34 UTC alti: 407 m Afstand take-off tot landing: 168.9 Totale vluchtduur: 02:26:47 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 9.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°15.837'N 4°41.788'E @ 07:21:51 UTC, 671 m punt 1: 51°13.660'N 4°58.687'E @ 07:44:45 UTC, 495 m punt 2: 51°01.670'N 5°19.096'E @ 08:07:18 UTC, 717 m punt 3: 50°48.421'N 5°53.182'E @ 08:44:24 UTC, 978 m punt 4: 50°44.192'N 6°23.369'E @ 09:09:19 UTC, 863 m Finish: 50°26.731'N 6°52.507'E @ 09:31:45 UTC, 791 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 102° @ 52.6 km/h been 2: 32.6 km 133° @ 86.7 km/h been 3: 46.9 km 121° @ 75.8 km/h been 4: 36.3 km 102° @ 87.5 km/h been 5: 47.2 km 133° @ 126.3 km/h Afgelegde afstand: 183.1 km Duur: 02:09:54 Gemiddelde snelheid: 84.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 175.2 km Starthoogte: 672.0 m Finishhoogte: 791.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -119 m Totale score afstand: 183.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.180'N 4°51.609'E = 94° 8.2 km van vertrek tijd: 07:34:03 UTC alti: 496 m Finishpunt pos.: 50°26.691'N 6°48.699'E = 121° 171.5 km van vertrek tijd: 09:34:03 UTC alti: 594 m Grootste afstand in 2 uur: 176.3 km Beste snelheid in 2 uur: 88.1 km/h Hoogteverlies: -98 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 1007.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E punt 1: SINGHOFEN 50°16.260'N 7°51.260'E 245.1 km 116° punt 2: RAVENSTEIN 51°47.730'N 5°39.950'E 228.7 km 319° punt 3: NURBURGRING 50°20.530'N 6°55.780'E 184.4 km 151° punt 4: MEER AUTO 51°27.200'N 4°43.330'E 198.5 km 309° punt 5: ZUTENDAAL 50°56.850'N 5°35.433'E 82.8 km 133° finish: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E 68.4 km 301° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL OOSTMALL @ 07:28:23 UTC, 608 m punt 1: SINGHOFEN niet gerond afbreekpunt: 50°26.810'N 6°52.570'E @ 09:31:40 UTC, 798 m : 172.8 km 84.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 172.8 km Duur van de proef: 02:03:17 Gemiddelde snelheid: 84.1 km/h Start hoogte: 608 m Hoogte passeren start: 608 m Hoogte aan break-punt: 798 m Hoogteverlies over proef: -190 m Totale score afstand: 172.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 07:21:21 UTC einde: 09:38:34 UTC duur: 02:17:13 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 391 m @ 07:36:16 UTC hoog punt: 1139 m @ 09:23:20 UTC hoogtewinst: 748 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 07:21:50 bearing 20.1° Tweede punt: 09:36:34 bearing 106.5° Totale hoek: 86.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8272 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||