CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-05-2022 -- Stefan BOVIN -- 285,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/05/2022
Piloot: STEFAN BOVIN
Zweefvliegtuig: G-GLID
Toestel type: ASW 28-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: kco
Logger file: 2022-05-26-LXV-KCO-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:10:49
Duurvlucht : 03:05:54
Vrije vlucht : 80.7 km
Fasttrack : 45.2 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°01.006'N 5°31.694'E
tijd: 11:34:14 UTC
alti: 0 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.353'N 5°32.933'E = 130° 1.9 km van vertrek
tijd: 11:37:40 UTC
alti: 827 m
Landingspunt
pos.: 51°00.824'N 5°31.540'E = 208° 0.4 km van vertrek
tijd: 14:45:03 UTC
alti: 7 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:10:49
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.6 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 51°06.939'N 5°21.367'E @ 12:06:14 UTC, 775 m
punt 1: 50°56.076'N 5°24.039'E @ 12:53:13 UTC, 949 m
punt 2: 50°47.467'N 5°11.961'E @ 13:22:15 UTC, 864 m
Finish: 51°01.562'N 5°36.664'E @ 14:16:53 UTC, 732 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.4 km 171° @ 26.0 km/h
been 2: 21.3 km 222° @ 44.1 km/h
been 3: 39.0 km 48° @ 42.8 km/h
Afgelegde afstand: 80.7 km
Duur: 02:10:39
Gemiddelde snelheid: 37.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.9 km
Starthoogte: 656.0 m
Finishhoogte: 732.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -76 m
Totale score afstand: 80.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.837'N 5°29.996'E = 206° 4.5 km van vertrek
tijd: 11:49:54 UTC
alti: 984 m
Finishpunt
pos.: 51°02.391'N 5°23.048'E = 284° 10.4 km van vertrek
tijd: 13:49:54 UTC
alti: 990 m
Grootste afstand in 2 uur: 90.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 45.2 km/h
Hoogteverlies: -6 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 344.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E
punt 1: BAARLE-NASSAU 51°26.780'N 4°55.870'E 63.4 km 320°
punt 2: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 72.1 km 140°
punt 3: BAARLE-NASSAU 51°26.780'N 4°55.870'E 72.1 km 320°
punt 4: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 72.1 km 140°
punt 5: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 36.7 km 315°
finish: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E 28.1 km 131°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: ZWARTBERG-GENK @ 11:44:42 UTC, 836 m
punt 1: BAARLE-NASSAU niet gerond
afbreekpunt: 51°06.881'N 5°21.144'E @ 12:06:24 UTC, 755 m : 16.2 km 44.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 16.2 km
Duur van de proef: 00:21:42
Gemiddelde snelheid: 44.8 km/h
Start hoogte: 804 m
Hoogte passeren start: 836 m
Hoogte aan break-punt: 755 m
Hoogteverlies over proef: 49 m
Totale score afstand: 16.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 30.4 km
Been 1: 24.1 km
Been 2: 21.2 km
Totaal: 75.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:39:09 UTC
einde: 14:45:03 UTC
duur: 03:05:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 569 m @ 13:07:33 UTC
hoog punt: 1165 m @ 13:46:07 UTC
hoogtewinst: 596 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:06:17 bearing 68.3°
Tweede punt: 13:22:12 bearing 103.5°
Totale hoek: 35.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6035
| |||||||||||||||||||||