01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Sebastien MATHIEU -- 1743,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA open, zwartberg para listen, xpdr7000 NL DE, TMZ/RMZ niederrhein
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2022 Piloot: SEBASTIEN MATHIEU Zweefvliegtuig: D-0045 Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: f85 Logger file: 2022-05-28-LXV-F85-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:20:53 Duurvlucht : 07:15:59 Vrije vlucht : 510.1 km Fasttrack : 95.5 kmh Opgegeven proef: 349.4 km Driehoek : 211.1 km Hoogtewinst : 1507.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.778'N 4°57.496'E tijd: 09:58:52 UTC alti: -16 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.164'N 4°57.906'E = 34° 0.9 km van vertrek tijd: 10:03:46 UTC alti: 473 m Landingspunt pos.: 50°46.873'N 4°57.466'E = 349° 0.2 km van vertrek tijd: 17:19:45 UTC alti: -1 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:20:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°44.263'N 4°57.706'E @ 10:14:19 UTC, 556 m punt 1: 51°39.785'N 6°58.345'E @ 13:19:53 UTC, 1636 m punt 2: 51°00.754'N 5°21.710'E @ 14:47:55 UTC, 1412 m punt 3: 51°16.035'N 5°52.491'E @ 15:25:44 UTC, 1628 m punt 4: 50°58.836'N 5°27.579'E @ 15:51:44 UTC, 1749 m punt 5: 51°15.962'N 5°10.084'E @ 16:13:51 UTC, 1437 m Finish: 50°35.415'N 5°02.689'E @ 17:05:00 UTC, 1189 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 174.2 km 53° @ 56.3 km/h been 2: 133.5 km 238° @ 91.0 km/h been 3: 45.7 km 51° @ 72.6 km/h been 4: 43.1 km 222° @ 99.6 km/h been 5: 37.8 km 327° @ 102.4 km/h been 6: 75.7 km 187° @ 88.8 km/h Afgelegde afstand: 510.1 km Duur: 06:50:41 Gemiddelde snelheid: 74.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 21.9 km Starthoogte: 364.0 m Finishhoogte: 1189.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -825 m Totale score afstand: 510.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°12.734'N 5°44.819'E = 49° 73.4 km van vertrek tijd: 15:17:18 UTC alti: 1471 m Finishpunt pos.: 50°47.708'N 4°57.728'E = 9° 1.7 km van vertrek tijd: 17:17:18 UTC alti: 211 m Grootste afstand in 2 uur: 190.9 km Beste snelheid in 2 uur: 95.5 km/h Hoogteverlies: 1260 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 609.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: DORSTEN AM KANAL 51°39.760'N 6°58.210'E 171.3 km 54° punt 2: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 132.8 km 238° punt 3: RAESFELD 51°46.280'N 6°51.123'E 133.2 km 50° finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 172.0 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 10:52:25 UTC, 907 m punt 1: DORSTEN AM KANAL @ 13:20:03 UTC, 1628 m : 171.3 km 69.6 km/h punt 2: ZONHOVEN @ 14:48:15 UTC, 1431 m : 132.8 km 90.4 km/h punt 3: RAESFELD niet gerond afbreekpunt: 51°16.035'N 5°52.491'E @ 15:25:44 UTC, 1628 m : 45.2 km 72.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 349.4 km Duur van de proef: 04:33:19 Gemiddelde snelheid: 76.7 km/h Start hoogte: 364 m Hoogte passeren start: 907 m Hoogte aan break-punt: 1628 m Hoogteverlies over proef: -1264 m Totale score afstand: 349.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 59.1 km Been 1: 59.2 km Been 2: 92.8 km Totaal: 211.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:03:46 UTC einde: 17:19:45 UTC duur: 07:15:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 364 m @ 10:06:07 UTC hoog punt: 1871 m @ 15:33:23 UTC hoogtewinst: 1507 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 16:13:54 bearing 49.4° Tweede punt: 17:05:05 bearing 131.1° Totale hoek: 81.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10533 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||