01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-05-2022 -- Eddy DE CONINCK -- 730,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 26/05/2022 Piloot: DE CONINCK EDDY Zweefvliegtuig: D-6826 Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2022-05-26-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:28:09 Duurvlucht : 03:27:23 Vrije vlucht : 153.1 km Fasttrack : 63.2 kmh Opgegeven proef: 147.1 km Driehoek : 189.5 km Hoogtewinst : 1017.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.884'N 4°58.256'E tijd: 11:05:44 UTC alti: -52 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.717'N 4°57.566'E = 249° 0.9 km van vertrek tijd: 11:06:30 UTC alti: 415 m Landingspunt pos.: 51°09.482'N 5°39.153'E = 119° 54.4 km van vertrek tijd: 14:33:53 UTC alti: -42 m Afstand take-off tot landing: 54.4 Totale vluchtduur: 03:28:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 51°25.156'N 4°54.233'E @ 11:51:36 UTC, 738 m punt 1: 51°15.584'N 5°03.255'E @ 12:13:51 UTC, 938 m punt 2: 51°02.315'N 5°19.677'E @ 12:58:17 UTC, 553 m punt 3: 51°15.079'N 5°39.418'E @ 13:21:50 UTC, 920 m punt 4: 51°24.243'N 6°01.357'E @ 13:41:44 UTC, 797 m Finish: 51°09.482'N 5°39.153'E @ 14:33:53 UTC, -42 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.6 km 149° @ 55.6 km/h been 2: 31.2 km 142° @ 42.1 km/h been 3: 33.0 km 44° @ 84.1 km/h been 4: 30.6 km 56° @ 92.4 km/h been 5: 37.6 km 223° @ 43.3 km/h Afgelegde afstand: 153.1 km Duur: 02:42:17 Gemiddelde snelheid: 56.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 54.5 km Starthoogte: 173.0 m Finishhoogte: -42.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 215 m Totale score afstand: 153.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.443'N 4°59.918'E = 62° 2.2 km van vertrek tijd: 11:45:39 UTC alti: 782 m Finishpunt pos.: 51°23.322'N 5°58.054'E = 90° 69.4 km van vertrek tijd: 13:45:39 UTC alti: 671 m Grootste afstand in 2 uur: 126.4 km Beste snelheid in 2 uur: 63.2 km/h Hoogteverlies: 111 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 248.2 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 48.5 km 142° punt 2: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 63.9 km 49° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 64.8 km 214° punt 4: TURNHOUT AFRIT 51°17.900'N 4°57.220'E 56.9 km 317° finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 14.2 km 24° landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 11:52:16 UTC, 709 m punt 1: VOORT @ 12:58:26 UTC, 558 m : 48.0 km 43.5 km/h punt 2: SEVENUM @ 13:41:48 UTC, 785 m : 62.9 km 87.0 km/h punt 3: FORD GENK niet gerond afbreekpunt: 51°09.482'N 5°39.153'E @ 14:33:53 UTC, -42 m : 36.3 km 41.8 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 147.1 km Duur van de proef: 02:41:37 Gemiddelde snelheid: 54.6 km/h Start hoogte: 173 m Hoogte passeren start: 709 m Hoogte aan break-punt: -42 m Hoogteverlies over proef: 215 m Totale score afstand: 147.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 53.1 km Been 1: 57.9 km Been 2: 78.5 km Totaal: 189.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:06:30 UTC einde: 14:33:53 UTC duur: 03:27:23 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 173 m @ 11:23:18 UTC hoog punt: 1190 m @ 13:16:47 UTC hoogtewinst: 1017 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:51:37 bearing 26.8° Tweede punt: 12:58:18 bearing 75.2° Totale hoek: 48.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5424 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||