01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-05-2022 -- Ruben SNYERS & PETER V C -- 1026,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdinfo
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/05/2022 Piloot: CHRIS BIELEN Zweefvliegtuig: D-KKCR Toestel type: ARCUS T Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6nm Logger file: 2022-05-24-LXV-6NM-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:56:46 Duurvlucht : 04:50:31 Vrije vlucht : 257.4 km Fasttrack : 74.8 kmh Opgegeven proef: 242.3 km Driehoek : 154.0 km Hoogtewinst : 1170.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.707'N 9°26.171'E tijd: 13:04:47 UTC alti: 368 m Ontkoppelpunt pos.: 48°34.517'N 9°26.226'E = 179° 5.9 km van vertrek tijd: 13:11:02 UTC alti: 1004 m Landingspunt pos.: 48°38.010'N 9°25.543'E = 306° 1.0 km van vertrek tijd: 18:01:33 UTC alti: 354 m Afstand take-off tot landing: 1.0 Totale vluchtduur: 04:56:46 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°34.546'N 9°36.461'E @ 13:53:13 UTC, 1682 m punt 1: 48°30.984'N 9°15.591'E @ 14:07:37 UTC, 1271 m punt 2: 48°18.064'N 8°52.184'E @ 14:42:32 UTC, 1046 m punt 3: 48°27.867'N 8°24.805'E @ 15:14:56 UTC, 1654 m punt 4: 48°12.770'N 8°48.582'E @ 15:53:16 UTC, 1591 m punt 5: 48°39.600'N 9°46.989'E @ 17:48:28 UTC, 1371 m Finish: 48°37.886'N 9°25.210'E @ 17:59:43 UTC, 555 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 26.5 km 256° @ 110.5 km/h been 2: 37.5 km 230° @ 64.5 km/h been 3: 38.4 km 298° @ 71.1 km/h been 4: 40.6 km 134° @ 63.5 km/h been 5: 87.5 km 55° @ 45.6 km/h been 6: 26.9 km 263° @ 143.7 km/h Afgelegde afstand: 257.4 km Duur: 04:06:30 Gemiddelde snelheid: 62.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 891.0 m Finishhoogte: 555.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 336 m Totale score afstand: 257.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°32.467'N 9°27.189'E = 173° 9.8 km van vertrek tijd: 13:49:05 UTC alti: 1740 m Finishpunt pos.: 48°17.057'N 8°48.231'E = 231° 60.4 km van vertrek tijd: 15:49:06 UTC alti: 1819 m Grootste afstand in 2 uur: 149.6 km Beste snelheid in 2 uur: 74.8 km/h Hoogteverlies: -79 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 246.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 005 AP5 NEID 48°34.583'N 9°33.917'E punt 1: 126 HOHENZOL 48°19.417'N 8°58.000'E 52.4 km 238° punt 2: 095 FREUDENS 48°27.817'N 8°24.667'E 44.0 km 291° punt 3: 073 DOTTERNH 48°13.617'N 8°46.683'E 37.8 km 134° punt 4: 108 GINGEN 48°39.667'N 9°47.267'E 88.9 km 57° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 23.0 km 259° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 005 AP5 NEID @ 13:54:01 UTC, 1645 m punt 1: 126 HOHENZOL @ 14:37:51 UTC, 1282 m : 51.9 km 71.1 km/h punt 2: 095 FREUDENS @ 15:14:53 UTC, 1665 m : 43.0 km 69.6 km/h punt 3: 073 DOTTERNH @ 15:52:00 UTC, 1566 m : 36.8 km 59.6 km/h punt 4: 108 GINGEN @ 17:48:27 UTC, 1372 m : 87.9 km 45.3 km/h finish: 008 FINISH @ 17:58:20 UTC, 840 m : 22.5 km 136.8 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 242.3 km Duur van de proef: 04:04:19 Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h Start hoogte: 891 m Hoogte passeren start: 1645 m Hoogte passeren finish: 840 m Hoogteverlies over proef: 51 m Totale score afstand: 242.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 67.7 km Been 1: 43.1 km Been 2: 43.1 km Totaal: 154.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:11:02 UTC einde: 18:01:33 UTC duur: 04:50:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 891 m @ 13:15:24 UTC hoog punt: 2061 m @ 14:54:49 UTC hoogtewinst: 1170 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4931 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||