01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-05-2022 -- Ruben SNYERS & CHRISTIAAN BIELEN -- 1305,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdinfo
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/05/2022 Piloot: CHRIS BIELEN Zweefvliegtuig: D-KKCR Toestel type: ARCUS T Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6nm Logger file: 2022-05-25-LXV-6NM-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:56:30 Duurvlucht : 03:50:50 Vrije vlucht : 328.9 km Fasttrack : 99.6 kmh Opgegeven proef: 309.3 km Driehoek : 187.1 km Hoogtewinst : 1154.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.722'N 9°26.146'E tijd: 10:41:15 UTC alti: 306 m Ontkoppelpunt pos.: 48°33.321'N 9°27.360'E = 170° 8.3 km van vertrek tijd: 10:46:55 UTC alti: 946 m Landingspunt pos.: 48°37.974'N 9°25.620'E = 306° 0.8 km van vertrek tijd: 14:37:45 UTC alti: 304 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 03:56:30 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°33.542'N 9°30.102'E @ 10:57:23 UTC, 1661 m punt 1: 48°08.404'N 8°34.451'E @ 11:56:36 UTC, 1611 m punt 2: 47°53.397'N 8°34.743'E @ 12:19:00 UTC, 1483 m punt 3: 48°20.617'N 8°24.375'E @ 13:06:08 UTC, 1649 m punt 4: 48°24.917'N 9°16.114'E @ 13:42:27 UTC, 1836 m punt 5: 48°40.519'N 9°59.055'E @ 14:11:40 UTC, 1383 m Finish: 48°37.974'N 9°25.620'E @ 14:37:45 UTC, 304 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 83.0 km 236° @ 84.1 km/h been 2: 27.8 km 179° @ 74.5 km/h been 3: 52.1 km 346° @ 66.3 km/h been 4: 64.4 km 83° @ 106.4 km/h been 5: 60.2 km 61° @ 123.7 km/h been 6: 41.3 km 264° @ 95.1 km/h Afgelegde afstand: 328.9 km Duur: 03:40:22 Gemiddelde snelheid: 89.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 884.0 m Finishhoogte: 304.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 580 m Totale score afstand: 328.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°04.270'N 8°35.621'E = 225° 88.0 km van vertrek tijd: 12:41:05 UTC alti: 1515 m Finishpunt pos.: 48°37.974'N 9°25.620'E = 306° 0.8 km van vertrek tijd: 14:37:45 UTC alti: 304 m Grootste afstand in 2 uur: 199.3 km Beste snelheid in 2 uur: 99.6 km/h Hoogteverlies: 1211 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 313.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 001 AP1 BADB 48°29.567'N 9°23.983'E punt 1: 199 ROSENFEL 48°17.217'N 8°43.583'E 54.9 km 246° punt 2: 097 FUERSTEN 47°53.283'N 8°34.617'E 45.7 km 194° punt 3: 016 ALPIRSBA 48°20.783'N 8°24.267'E 52.6 km 346° punt 4: 210 SOEHNSTE 48°40.400'N 9°59.200'E 122.4 km 72° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 37.7 km 261° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 001 AP1 BADB @ 11:14:10 UTC, 1705 m punt 1: 199 ROSENFEL @ 11:44:48 UTC, 1560 m : 54.4 km 106.5 km/h punt 2: 097 FUERSTEN @ 12:18:56 UTC, 1488 m : 44.7 km 78.6 km/h punt 3: 016 ALPIRSBA @ 13:06:10 UTC, 1646 m : 51.6 km 65.5 km/h punt 4: 210 SOEHNSTE @ 14:11:36 UTC, 1389 m : 121.4 km 111.3 km/h finish: 008 FINISH @ 14:35:47 UTC, 537 m : 37.2 km 92.3 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 309.3 km Duur van de proef: 03:21:37 Gemiddelde snelheid: 92.0 km/h Start hoogte: 884 m Hoogte passeren start: 1705 m Hoogte passeren finish: 537 m Hoogteverlies over proef: 347 m Totale score afstand: 309.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 52.4 km Been 1: 56.9 km Been 2: 77.8 km Totaal: 187.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:46:55 UTC einde: 14:37:45 UTC duur: 03:50:50 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 884 m @ 10:47:15 UTC hoog punt: 2038 m @ 13:01:12 UTC hoogtewinst: 1154 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4515 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||