01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2022 -- Vital TIMMERMAN -- 1750,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance KB at noon and in the evening, Trp 7000, Langen 6101
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2022 Piloot: VITAL TIMMERMAN Zweefvliegtuig: D-KGLT Toestel type: S-10-VT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7jg Logger file: 2022-05-30-LXV-7JG-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:52:18 Duurvlucht : 06:47:48 Vrije vlucht : 396.9 km Fasttrack : 68.2 kmh Opgegeven proef: 385.0 km Driehoek : 233.7 km Hoogtewinst : 1077.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.742'N 5°31.375'E tijd: 10:12:08 UTC alti: 60 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.968'N 5°32.723'E = 75° 1.6 km van vertrek tijd: 10:16:38 UTC alti: 829 m Landingspunt pos.: 51°00.976'N 5°31.633'E = 35° 0.5 km van vertrek tijd: 17:04:26 UTC alti: 69 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 06:52:18 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.546'N 5°31.732'E @ 10:22:50 UTC, 1003 m punt 1: 51°40.954'N 6°38.448'E @ 12:25:55 UTC, 1127 m punt 2: 51°47.085'N 7°17.551'E @ 13:10:03 UTC, 1193 m punt 3: 51°49.461'N 6°15.978'E @ 14:16:42 UTC, 1175 m punt 4: 51°51.117'N 6°49.173'E @ 14:42:50 UTC, 624 m punt 5: 51°33.450'N 6°35.919'E @ 15:31:29 UTC, 979 m Finish: 51°00.174'N 5°31.131'E @ 17:03:24 UTC, 238 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 107.8 km 45° @ 52.5 km/h been 2: 46.4 km 76° @ 63.1 km/h been 3: 70.9 km 274° @ 63.8 km/h been 4: 38.3 km 85° @ 87.8 km/h been 5: 36.1 km 205° @ 44.6 km/h been 6: 97.4 km 231° @ 63.6 km/h Afgelegde afstand: 396.9 km Duur: 06:40:34 Gemiddelde snelheid: 59.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 811.0 m Finishhoogte: 238.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 573 m Totale score afstand: 396.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°42.946'N 7°08.473'E = 55° 137.2 km van vertrek tijd: 13:02:11 UTC alti: 1344 m Finishpunt pos.: 51°45.067'N 6°41.569'E = 44° 115.7 km van vertrek tijd: 15:02:11 UTC alti: 654 m Grootste afstand in 2 uur: 136.4 km Beste snelheid in 2 uur: 68.2 km/h Hoogteverlies: 690 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 385.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E punt 1: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 148.7 km 54° punt 2: EMMERICH PALMER 51°49.333'N 6°16.467'E 69.9 km 274° punt 3: BORKEN HOXFELD 51°51.183'N 6°48.917'E 37.4 km 85° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.917'E 129.0 km 224° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 10:23:24 UTC, 996 m punt 1: BORKENBERGE @ 13:09:52 UTC, 1202 m : 148.7 km 53.6 km/h punt 2: EMMERICH PALMER @ 14:16:36 UTC, 1178 m : 69.9 km 62.8 km/h punt 3: BORKEN HOXFELD @ 14:42:44 UTC, 616 m : 37.4 km 85.9 km/h finish: GENK ZWARTBERG @ 16:58:57 UTC, 348 m : 129.0 km 56.8 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 385.0 km Duur van de proef: 06:35:33 Gemiddelde snelheid: 58.4 km/h Start hoogte: 811 m Hoogte passeren start: 996 m Hoogte passeren finish: 348 m Hoogteverlies over proef: 463 m Totale score afstand: 385.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 102.8 km Been 1: 65.4 km Been 2: 65.4 km Totaal: 233.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:16:38 UTC einde: 17:04:26 UTC duur: 06:47:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 398 m @ 12:45:15 UTC hoog punt: 1475 m @ 16:39:35 UTC hoogtewinst: 1077 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:17:02 bearing 49.5° Tweede punt: 17:03:06 bearing 80.9° Totale hoek: 31.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7324 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||