01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-05-2022 -- Wim AKKERMANS -- 952,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/05/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-05-24-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 03:12:17 Duurvlucht : 03:07:42 Vrije vlucht : 242.7 km Fasttrack : 95.5 kmh Opgegeven proef: 228.5 km Driehoek : 172.2 km Hoogtewinst : 1142.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.732'N 9°26.128'E tijd: 12:35:30 UTC alti: 377 m Ontkoppelpunt pos.: 48°34.932'N 9°25.625'E = 187° 5.2 km van vertrek tijd: 12:40:05 UTC alti: 1056 m Landingspunt pos.: 48°37.883'N 9°25.785'E = 304° 0.5 km van vertrek tijd: 15:47:47 UTC alti: 373 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:12:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°34.218'N 9°30.669'E @ 13:02:05 UTC, 1771 m punt 1: 48°19.610'N 8°58.154'E @ 13:45:57 UTC, 1073 m punt 2: 48°33.552'N 8°30.007'E @ 14:24:12 UTC, 1499 m punt 3: 48°17.297'N 8°43.536'E @ 14:50:07 UTC, 1871 m punt 4: 48°18.894'N 9°01.516'E @ 14:59:33 UTC, 1625 m punt 5: 48°39.482'N 9°47.066'E @ 15:38:16 UTC, 1351 m Finish: 48°37.883'N 9°25.785'E @ 15:47:47 UTC, 373 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 48.4 km 236° @ 66.2 km/h been 2: 43.3 km 307° @ 67.9 km/h been 3: 34.4 km 151° @ 79.7 km/h been 4: 22.4 km 82° @ 142.7 km/h been 5: 67.9 km 55° @ 105.2 km/h been 6: 26.3 km 264° @ 165.8 km/h Afgelegde afstand: 242.7 km Duur: 02:45:42 Gemiddelde snelheid: 87.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 956.0 m Finishhoogte: 373.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 583 m Totale score afstand: 242.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°19.966'N 8°55.986'E = 229° 49.6 km van vertrek tijd: 13:47:13 UTC alti: 991 m Finishpunt pos.: 48°37.581'N 9°26.419'E = 128° 0.5 km van vertrek tijd: 15:47:13 UTC alti: 396 m Grootste afstand in 2 uur: 191.1 km Beste snelheid in 2 uur: 95.5 km/h Hoogteverlies: 595 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 232.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002 AP2 GRAB 48°32.300'N 9°26.233'E punt 1: 126 HOHENZOL 48°19.417'N 8°58.000'E 42.2 km 236° punt 2: 165 NAGOLDSE 48°33.750'N 8°30.067'E 43.5 km 308° punt 3: 199 ROSENFEL 48°17.217'N 8°43.583'E 34.9 km 151° punt 4: 108 GINGEN 48°39.667'N 9°47.267'E 88.8 km 62° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 23.0 km 259° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002 AP2 GRAB @ 13:04:14 UTC, 1699 m punt 1: 126 HOHENZOL @ 13:46:01 UTC, 1071 m : 41.7 km 59.9 km/h punt 2: 165 NAGOLDSE @ 14:24:09 UTC, 1516 m : 42.5 km 66.9 km/h punt 3: 199 ROSENFEL @ 14:50:10 UTC, 1876 m : 33.9 km 78.1 km/h punt 4: 108 GINGEN @ 15:38:17 UTC, 1351 m : 87.8 km 109.5 km/h finish: 008 FINISH @ 15:46:10 UTC, 662 m : 22.5 km 171.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 228.5 km Duur van de proef: 02:41:56 Gemiddelde snelheid: 84.7 km/h Start hoogte: 956 m Hoogte passeren start: 1699 m Hoogte passeren finish: 662 m Hoogteverlies over proef: 294 m Totale score afstand: 228.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.2 km Been 1: 48.2 km Been 2: 75.8 km Totaal: 172.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:40:05 UTC einde: 15:47:47 UTC duur: 03:07:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 956 m @ 12:42:53 UTC hoog punt: 2098 m @ 14:45:54 UTC hoogtewinst: 1142 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4803 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||