01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-05-2022 -- Wim AKKERMANS -- 1502,9 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/05/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-05-25-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 04:18:54 Duurvlucht : 04:14:27 Vrije vlucht : 400.4 km Fasttrack : 113.5 kmh Opgegeven proef: 362.7 km Driehoek : 246.0 km Hoogtewinst : 1295.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.755'N 9°26.116'E tijd: 10:11:04 UTC alti: 315 m Ontkoppelpunt pos.: 48°35.150'N 9°25.449'E = 190° 4.9 km van vertrek tijd: 10:15:31 UTC alti: 978 m Landingspunt pos.: 48°37.919'N 9°25.729'E = 303° 0.6 km van vertrek tijd: 14:29:58 UTC alti: 315 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:18:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°23.303'N 9°26.400'E @ 10:53:43 UTC, 1788 m punt 1: 48°31.437'N 9°42.524'E @ 11:06:30 UTC, 1700 m punt 2: 48°17.035'N 8°43.928'E @ 11:52:30 UTC, 1680 m punt 3: 48°48.021'N 8°26.641'E @ 12:24:20 UTC, 1813 m punt 4: 48°14.601'N 8°18.280'E @ 13:04:22 UTC, 1791 m punt 5: 48°39.384'N 9°59.435'E @ 14:11:57 UTC, 1756 m Finish: 48°37.919'N 9°25.729'E @ 14:29:58 UTC, 315 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.9 km 53° @ 117.1 km/h been 2: 77.1 km 250° @ 100.5 km/h been 3: 61.2 km 340° @ 115.4 km/h been 4: 62.8 km 189° @ 94.1 km/h been 5: 132.9 km 69° @ 118.0 km/h been 6: 41.5 km 266° @ 138.2 km/h Afgelegde afstand: 400.4 km Duur: 03:36:15 Gemiddelde snelheid: 111.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 26.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 967.0 m Finishhoogte: 315.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 652 m Totale score afstand: 400.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°23.742'N 9°14.345'E = 209° 29.7 km van vertrek tijd: 11:34:55 UTC alti: 1897 m Finishpunt pos.: 48°23.401'N 9°07.901'E = 220° 34.8 km van vertrek tijd: 13:34:55 UTC alti: 1447 m Grootste afstand in 2 uur: 227.1 km Beste snelheid in 2 uur: 113.5 km/h Hoogteverlies: 450 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 366.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 006 AP6 WEST 48°31.067'N 9°37.233'E punt 1: 199 ROSENFEL 48°17.217'N 8°43.583'E 71.0 km 249° punt 2: 024 BAD HERR 48°48.133'N 8°26.350'E 61.1 km 340° punt 3: 094 FOHRENBU 48°14.450'N 8°18.083'E 63.3 km 189° punt 4: 210 SOEHNSTE 48°40.400'N 9°59.200'E 133.6 km 68° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 37.7 km 261° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 006 AP6 WEST @ 11:16:31 UTC, 1737 m punt 1: 199 ROSENFEL @ 11:52:42 UTC, 1692 m : 70.5 km 116.9 km/h punt 2: 024 BAD HERR @ 12:24:23 UTC, 1796 m : 60.1 km 113.8 km/h punt 3: 094 FOHRENBU @ 13:04:22 UTC, 1791 m : 62.3 km 93.4 km/h punt 4: 210 SOEHNSTE @ 14:12:34 UTC, 1725 m : 132.6 km 116.7 km/h finish: 008 FINISH @ 14:27:48 UTC, 507 m : 37.2 km 146.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 362.7 km Duur van de proef: 03:11:17 Gemiddelde snelheid: 113.8 km/h Start hoogte: 967 m Hoogte passeren start: 1737 m Hoogte passeren finish: 507 m Hoogteverlies over proef: 460 m Totale score afstand: 362.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 68.9 km Been 1: 107.6 km Been 2: 69.5 km Totaal: 246.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:15:31 UTC einde: 14:29:58 UTC duur: 04:14:27 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 967 m @ 10:15:55 UTC hoog punt: 2262 m @ 12:17:58 UTC hoogtewinst: 1295 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5430 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||