CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-05-2022 -- Joris VANDERPUTTEN -- 705,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/05/2022
Piloot: JORIS VANDERPUTTEN
Zweefvliegtuig: OO-ZVE
Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err
Logger file: 2022-05-22-LXV-ERR-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:16:42
Duurvlucht : 03:11:52
Vrije vlucht : 211.7 km
Fasttrack : 71.3 kmh
Driehoek : 151.0 km
Hoogtewinst : 1017.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.430'N 3°51.942'E
tijd: 13:26:10 UTC
alti: 5 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.060'N 3°51.580'E = 212° 0.8 km van vertrek
tijd: 13:26:40 UTC
alti: 312 m
Landingspunt
pos.: 50°45.107'N 3°51.664'E = 209° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:42:52 UTC
alti: 28 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:16:42
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.3 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°44.568'N 3°50.908'E @ 13:31:35 UTC, 426 m
punt 1: 50°48.351'N 3°21.218'E @ 14:00:41 UTC, 651 m
punt 2: 50°58.539'N 3°01.027'E @ 14:31:08 UTC, 1124 m
punt 3: 51°07.204'N 3°34.519'E @ 15:11:15 UTC, 1171 m
punt 4: 50°43.476'N 3°35.706'E @ 15:44:17 UTC, 974 m
punt 5: 50°31.880'N 3°29.337'E @ 16:20:50 UTC, 1133 m
Finish: 50°45.577'N 3°51.839'E @ 16:42:19 UTC, 88 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 35.6 km 282° @ 73.4 km/h
been 2: 30.3 km 309° @ 59.7 km/h
been 3: 42.3 km 67° @ 63.3 km/h
been 4: 44.0 km 178° @ 79.9 km/h
been 5: 22.8 km 199° @ 37.4 km/h
been 6: 36.7 km 46° @ 102.6 km/h
Afgelegde afstand: 211.7 km
Duur: 03:10:44
Gemiddelde snelheid: 66.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 382.0 m
Finishhoogte: 88.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 294 m
Totale score afstand: 211.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°45.402'N 3°47.578'E = 269° 5.1 km van vertrek
tijd: 13:39:10 UTC
alti: 987 m
Finishpunt
pos.: 50°46.463'N 3°35.704'E = 276° 19.2 km van vertrek
tijd: 15:39:10 UTC
alti: 778 m
Grootste afstand in 2 uur: 142.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 71.3 km/h
Hoogteverlies: 209 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 555.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E
punt 1: LEUZE 50°36.320'N 3°36.980'E 24.1 km 227°
punt 2: BAR-LE-DUC 48°47.120'N 5°09.870'E 231.2 km 151°
punt 3: WAREGEM 50°53.550'N 3°25.530'E 265.6 km 333°
finish: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E 34.7 km 117°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 312 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 42.3 km
Been 1: 53.7 km
Been 2: 55.0 km
Totaal: 151.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:31:00 UTC
einde: 16:42:52 UTC
duur: 03:11:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 382 m @ 13:31:00 UTC
hoog punt: 1399 m @ 16:10:27 UTC
hoogtewinst: 1017 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:06:50 bearing 291.6°
Tweede punt: 16:16:42 bearing 239.8°
Totale hoek: -51.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5696
| |||||||||||||||||||||