01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2022 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1478,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Paradrop Finsterwalde frequentie uitgeluisterd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/06/2022 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2022-06-02-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:25:23 Duurvlucht : 05:20:52 Vrije vlucht : 373.4 km Fasttrack : 85.5 kmh Opgegeven proef: 319.3 km Driehoek : 267.0 km Hoogtewinst : 1130.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.179'N 13°14.109'E tijd: 09:28:43 UTC alti: 51 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.110'N 13°11.681'E = 302° 3.3 km van vertrek tijd: 09:33:14 UTC alti: 700 m Landingspunt pos.: 51°18.133'N 13°13.754'E = 258° 0.4 km van vertrek tijd: 14:54:06 UTC alti: 51 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:25:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°17.459'N 13°13.407'E @ 09:40:51 UTC, 1004 m punt 1: 51°52.257'N 13°25.604'E @ 10:36:14 UTC, 1175 m punt 2: 52°08.221'N 14°33.250'E @ 11:29:19 UTC, 1347 m punt 3: 51°34.247'N 14°38.309'E @ 12:19:23 UTC, 1554 m punt 4: 51°18.351'N 13°12.088'E @ 13:56:59 UTC, 988 m punt 5: 51°24.468'N 13°32.900'E @ 14:29:02 UTC, 1444 m Finish: 51°17.315'N 13°09.408'E @ 14:45:34 UTC, 762 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 66.0 km 12° @ 71.6 km/h been 2: 82.9 km 69° @ 93.7 km/h been 3: 63.3 km 175° @ 75.8 km/h been 4: 104.2 km 254° @ 64.0 km/h been 5: 26.7 km 65° @ 50.0 km/h been 6: 30.3 km 244° @ 110.1 km/h Afgelegde afstand: 373.4 km Duur: 05:04:43 Gemiddelde snelheid: 73.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.7 km Starthoogte: 657.0 m Finishhoogte: 762.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -105 m Totale score afstand: 373.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°43.460'N 13°26.842'E = 17° 49.1 km van vertrek tijd: 10:23:50 UTC alti: 1134 m Finishpunt pos.: 51°33.059'N 14°31.125'E = 72° 93.4 km van vertrek tijd: 12:23:52 UTC alti: 1258 m Grootste afstand in 2 uur: 171.1 km Beste snelheid in 2 uur: 85.5 km/h Hoogteverlies: -124 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 323.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E punt 1: 093DAHME 51°52.167'N 13°25.483'E 64.5 km 12° punt 2: 136FUENFEICHEN 52°08.267'N 14°32.467'E 82.3 km 68° punt 3: 459TSCHERNITZ 51°34.417'N 14°38.217'E 63.1 km 174° punt 4: 062BRONKOW 51°39.817'N 13°54.717'E 51.2 km 282° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 62.2 km 230° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 010CANIZ @ 09:41:35 UTC, 962 m punt 1: 093DAHME @ 10:36:07 UTC, 1182 m : 64.0 km 70.4 km/h punt 2: 136FUENFEICHEN @ 11:29:02 UTC, 1360 m : 81.3 km 92.2 km/h punt 3: 459TSCHERNITZ @ 12:19:16 UTC, 1567 m : 62.1 km 74.2 km/h punt 4: 062BRONKOW @ 13:04:51 UTC, 1653 m : 50.2 km 66.1 km/h finish: 010CANIZ @ 13:56:39 UTC, 960 m : 61.7 km 71.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 319.3 km Duur van de proef: 04:15:04 Gemiddelde snelheid: 75.1 km/h Start hoogte: 657 m Hoogte passeren start: 962 m Hoogte passeren finish: 960 m Hoogteverlies over proef: -303 m Totale score afstand: 319.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 83.5 km Been 1: 108.2 km Been 2: 75.3 km Totaal: 267.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:33:14 UTC einde: 14:54:06 UTC duur: 05:20:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 648 m @ 09:47:58 UTC hoog punt: 1778 m @ 13:02:05 UTC hoogtewinst: 1130 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5444 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||