CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2022 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1478,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/06/2022
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: D-KJNU
Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn
Logger file: 2022-06-02-LXV-ESN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:25:23
Duurvlucht : 05:20:52
Vrije vlucht : 373.4 km
Fasttrack : 85.5 kmh
Opgegeven proef: 319.3 km
Driehoek : 267.0 km
Hoogtewinst : 1130.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 51°18.179'N 13°14.109'E
tijd: 09:28:43 UTC
alti: 51 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°19.110'N 13°11.681'E = 302° 3.3 km van vertrek
tijd: 09:33:14 UTC
alti: 700 m
Landingspunt
pos.: 51°18.133'N 13°13.754'E = 258° 0.4 km van vertrek
tijd: 14:54:06 UTC
alti: 51 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:25:23
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°17.459'N 13°13.407'E @ 09:40:51 UTC, 1004 m
punt 1: 51°52.257'N 13°25.604'E @ 10:36:14 UTC, 1175 m
punt 2: 52°08.221'N 14°33.250'E @ 11:29:19 UTC, 1347 m
punt 3: 51°34.247'N 14°38.309'E @ 12:19:23 UTC, 1554 m
punt 4: 51°18.351'N 13°12.088'E @ 13:56:59 UTC, 988 m
punt 5: 51°24.468'N 13°32.900'E @ 14:29:02 UTC, 1444 m
Finish: 51°17.315'N 13°09.408'E @ 14:45:34 UTC, 762 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 66.0 km 12° @ 71.6 km/h
been 2: 82.9 km 69° @ 93.7 km/h
been 3: 63.3 km 175° @ 75.8 km/h
been 4: 104.2 km 254° @ 64.0 km/h
been 5: 26.7 km 65° @ 50.0 km/h
been 6: 30.3 km 244° @ 110.1 km/h
Afgelegde afstand: 373.4 km
Duur: 05:04:43
Gemiddelde snelheid: 73.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.7 km
Starthoogte: 657.0 m
Finishhoogte: 762.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -105 m
Totale score afstand: 373.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°43.460'N 13°26.842'E = 17° 49.1 km van vertrek
tijd: 10:23:50 UTC
alti: 1134 m
Finishpunt
pos.: 51°33.059'N 14°31.125'E = 72° 93.4 km van vertrek
tijd: 12:23:52 UTC
alti: 1258 m
Grootste afstand in 2 uur: 171.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 85.5 km/h
Hoogteverlies: -124 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 323.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E
punt 1: 093DAHME 51°52.167'N 13°25.483'E 64.5 km 12°
punt 2: 136FUENFEICHEN 52°08.267'N 14°32.467'E 82.3 km 68°
punt 3: 459TSCHERNITZ 51°34.417'N 14°38.217'E 63.1 km 174°
punt 4: 062BRONKOW 51°39.817'N 13°54.717'E 51.2 km 282°
finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 62.2 km 230°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 010CANIZ @ 09:41:35 UTC, 962 m
punt 1: 093DAHME @ 10:36:07 UTC, 1182 m : 64.0 km 70.4 km/h
punt 2: 136FUENFEICHEN @ 11:29:02 UTC, 1360 m : 81.3 km 92.2 km/h
punt 3: 459TSCHERNITZ @ 12:19:16 UTC, 1567 m : 62.1 km 74.2 km/h
punt 4: 062BRONKOW @ 13:04:51 UTC, 1653 m : 50.2 km 66.1 km/h
finish: 010CANIZ @ 13:56:39 UTC, 960 m : 61.7 km 71.5 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 319.3 km
Duur van de proef: 04:15:04
Gemiddelde snelheid: 75.1 km/h
Start hoogte: 657 m
Hoogte passeren start: 962 m
Hoogte passeren finish: 960 m
Hoogteverlies over proef: -303 m
Totale score afstand: 319.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 83.5 km
Been 1: 108.2 km
Been 2: 75.3 km
Totaal: 267.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:33:14 UTC
einde: 14:54:06 UTC
duur: 05:20:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 648 m @ 09:47:58 UTC
hoog punt: 1778 m @ 13:02:05 UTC
hoogtewinst: 1130 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5444
| |||||||||||||||||||||