01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2022 -- Jeroen JENNEN -- 3247,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR sq7000/sq7404 KB crossing approved up to 4000ft DMILL and Langen INFO during the other part of the flight.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/06/2022 Piloot: JEROEN JENNEN Zweefvliegtuig: D-3547 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 66l Logger file: 2022-06-02-LXV-66L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:37:12 Duurvlucht : 07:34:16 Vrije vlucht : 766.5 km Fasttrack : 110.3 kmh Opgegeven proef: 701.4 km Driehoek : 353.5 km Hoogtewinst : 1145.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.759'N 5°12.856'E tijd: 10:02:10 UTC alti: -35 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.188'N 5°13.883'E = 132° 1.6 km van vertrek tijd: 10:05:06 UTC alti: 530 m Landingspunt pos.: 51°10.779'N 5°12.955'E = 72° 0.1 km van vertrek tijd: 17:39:22 UTC alti: -12 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 07:37:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.168'N 5°12.880'E @ 10:09:30 UTC, 828 m punt 1: 52°22.174'N 7°56.881'E @ 12:24:03 UTC, 898 m punt 2: 52°00.720'N 5°39.201'E @ 14:00:14 UTC, 1373 m punt 3: 52°18.221'N 7°23.897'E @ 15:11:28 UTC, 1214 m punt 4: 51°57.561'N 6°41.873'E @ 15:47:15 UTC, 1328 m punt 5: 51°38.716'N 4°52.282'E @ 16:56:04 UTC, 1239 m Finish: 51°10.625'N 5°13.582'E @ 17:37:29 UTC, 169 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 231.1 km 54° @ 103.1 km/h been 2: 161.9 km 257° @ 101.0 km/h been 3: 123.7 km 74° @ 104.2 km/h been 4: 61.4 km 232° @ 102.9 km/h been 5: 130.7 km 255° @ 114.0 km/h been 6: 57.6 km 155° @ 83.5 km/h Afgelegde afstand: 766.5 km Duur: 07:27:59 Gemiddelde snelheid: 102.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 514.0 m Finishhoogte: 169.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 345 m Totale score afstand: 766.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°04.189'N 6°00.509'E = 29° 113.3 km van vertrek tijd: 14:13:57 UTC alti: 1432 m Finishpunt pos.: 51°48.811'N 5°51.041'E = 32° 83.3 km van vertrek tijd: 16:13:57 UTC alti: 740 m Grootste afstand in 2 uur: 220.5 km Beste snelheid in 2 uur: 110.3 km/h Hoogteverlies: 692 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 701.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E punt 1: ACHMER 52°22.633'N 7°54.800'E 228.6 km 53° punt 2: EDE 52°01.700'N 5°40.340'E 158.0 km 257° punt 3: RHEINE-BENTLAGE 52°17.450'N 7°23.150'E 120.8 km 75° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 193.9 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KEIHEUVEL @ 10:10:10 UTC, 789 m punt 1: ACHMER @ 12:24:35 UTC, 934 m : 228.6 km 102.0 km/h punt 2: EDE @ 14:00:18 UTC, 1372 m : 158.0 km 99.1 km/h punt 3: RHEINE-BENTLAGE @ 15:10:23 UTC, 1074 m : 120.8 km 103.5 km/h finish: KEIHEUVEL @ 17:36:58 UTC, 272 m : 193.9 km 79.4 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 701.4 km Duur van de proef: 07:26:48 Gemiddelde snelheid: 94.2 km/h Start hoogte: 514 m Hoogte passeren start: 789 m Hoogte passeren finish: 272 m Hoogteverlies over proef: 242 m Totale score afstand: 701.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 99.0 km Been 1: 99.0 km Been 2: 155.5 km Totaal: 353.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:05:06 UTC einde: 17:39:22 UTC duur: 07:34:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 454 m @ 13:30:00 UTC hoog punt: 1599 m @ 15:43:25 UTC hoogtewinst: 1145 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:26:18 bearing 62.2° Tweede punt: 16:56:04 bearing 17.9° Totale hoek: -44.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 14921 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||