CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2022 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1296,3 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2022
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: D-KJNU
Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn
Logger file: 2022-06-03-LXV-ESN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:48:42
Duurvlucht : 04:44:29
Vrije vlucht : 296.1 km
Fasttrack : 88.3 kmh
Driehoek : 228.4 km
Hoogtewinst : 1421.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 51°18.119'N 13°13.406'E
tijd: 11:05:58 UTC
alti: 70 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.177'N 13°12.687'E = 348° 3.9 km van vertrek
tijd: 11:10:11 UTC
alti: 708 m
Landingspunt
pos.: 51°18.167'N 13°13.759'E = 78° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:54:40 UTC
alti: 95 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:48:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°20.386'N 13°09.439'E @ 11:22:08 UTC, 1378 m
punt 1: 51°27.477'N 13°45.144'E @ 12:09:05 UTC, 1351 m
punt 2: 51°37.298'N 14°08.413'E @ 12:44:18 UTC, 1688 m
punt 3: 51°38.501'N 14°36.137'E @ 13:05:09 UTC, 1405 m
punt 4: 51°48.636'N 12°50.109'E @ 14:27:23 UTC, 1448 m
punt 5: 51°36.682'N 13°02.817'E @ 15:16:24 UTC, 1090 m
Finish: 51°17.228'N 13°13.062'E @ 15:52:40 UTC, 272 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 43.5 km 72° @ 55.5 km/h
been 2: 32.5 km 56° @ 55.4 km/h
been 3: 32.1 km 86° @ 92.3 km/h
been 4: 123.5 km 279° @ 90.1 km/h
been 5: 26.6 km 147° @ 32.5 km/h
been 6: 38.0 km 162° @ 62.8 km/h
Afgelegde afstand: 296.1 km
Duur: 04:30:32
Gemiddelde snelheid: 65.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 671.0 m
Finishhoogte: 272.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 399 m
Totale score afstand: 296.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°24.893'N 13°27.922'E = 53° 21.0 km van vertrek
tijd: 11:59:08 UTC
alti: 1683 m
Finishpunt
pos.: 51°48.998'N 13°18.501'E = 6° 57.6 km van vertrek
tijd: 13:59:08 UTC
alti: 1637 m
Grootste afstand in 2 uur: 176.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 88.3 km/h
Hoogteverlies: 46 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 304.0 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 007RODERAU_GLEISDREIECK 51°19.567'N 13°19.300'E
punt 1: 354PRESCHEN 51°39.833'N 14°37.117'E 97.6 km 67°
punt 2: 493WITTENBERG 51°51.433'N 12°38.800'E 137.8 km 280°
finish: 334OSCHATZ BHF 51°18.699'N 13°06.346'E 68.5 km 152°
landing: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 007RODERAU_GLEISDREIECK @ 11:31:20 UTC, 1372 m
punt 1: 354PRESCHEN niet gerond
afbreekpunt: 51°38.634'N 14°36.041'E @ 13:05:17 UTC, 1409 m : 95.0 km 60.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 95.0 km
Duur van de proef: 01:33:57
Gemiddelde snelheid: 60.7 km/h
Start hoogte: 671 m
Hoogte passeren start: 1372 m
Hoogte aan break-punt: 1409 m
Hoogteverlies over proef: -738 m
Totale score afstand: 95.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 87.6 km
Been 1: 64.0 km
Been 2: 76.8 km
Totaal: 228.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:10:11 UTC
einde: 15:54:40 UTC
duur: 04:44:29
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 671 m @ 11:10:43 UTC
hoog punt: 2092 m @ 13:50:23 UTC
hoogtewinst: 1421 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5152
| |||||||||||||||||||||