01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-05-2022 -- Dennis HUYBRECKX -- 1277,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/05/2022 Piloot: DENNIS HUYBRECKX Zweefvliegtuig: D1688 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6dh Logger file: 2022-05-25-LXV-6DH-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:06:54 Duurvlucht : 04:03:08 Vrije vlucht : 306.1 km Fasttrack : 113.4 kmh Opgegeven proef: 274.5 km Driehoek : 165.3 km Hoogtewinst : 1385.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.766'N 9°26.065'E tijd: 09:50:26 UTC alti: 312 m Ontkoppelpunt pos.: 48°35.368'N 9°23.216'E = 218° 5.7 km van vertrek tijd: 09:54:12 UTC alti: 967 m Landingspunt pos.: 48°37.889'N 9°25.780'E = 303° 0.4 km van vertrek tijd: 13:57:20 UTC alti: 313 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:06:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°35.074'N 9°26.381'E @ 10:02:13 UTC, 1318 m punt 1: 48°23.617'N 9°12.409'E @ 11:10:03 UTC, 1804 m punt 2: 48°26.257'N 9°28.176'E @ 11:30:21 UTC, 1761 m punt 3: 48°33.558'N 8°30.141'E @ 12:21:18 UTC, 1343 m punt 4: 48°14.337'N 8°16.904'E @ 12:48:43 UTC, 1251 m punt 5: 48°39.634'N 9°46.994'E @ 13:47:57 UTC, 1349 m Finish: 48°37.889'N 9°25.780'E @ 13:57:20 UTC, 313 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 27.3 km 219° @ 24.2 km/h been 2: 20.1 km 76° @ 59.3 km/h been 3: 72.8 km 281° @ 85.7 km/h been 4: 39.2 km 205° @ 85.8 km/h been 5: 120.6 km 66° @ 122.1 km/h been 6: 26.3 km 263° @ 167.9 km/h Afgelegde afstand: 306.1 km Duur: 03:55:07 Gemiddelde snelheid: 78.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 867.0 m Finishhoogte: 313.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 554 m Totale score afstand: 306.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°13.680'N 8°46.685'E = 228° 66.0 km van vertrek tijd: 11:56:26 UTC alti: 1314 m Finishpunt pos.: 48°37.429'N 9°26.898'E = 121° 1.2 km van vertrek tijd: 13:56:26 UTC alti: 367 m Grootste afstand in 2 uur: 226.9 km Beste snelheid in 2 uur: 113.4 km/h Hoogteverlies: 947 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 278.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 001 AP1 BADB 48°29.567'N 9°23.983'E punt 1: 073 DOTTERNH 48°13.617'N 8°46.683'E 54.7 km 237° punt 2: 165 NAGOLDSE 48°33.750'N 8°30.067'E 42.6 km 331° punt 3: 094 FOHRENBU 48°14.450'N 8°18.083'E 38.7 km 202° punt 4: 108 GINGEN 48°39.667'N 9°47.267'E 119.5 km 66° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 23.0 km 259° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 001 AP1 BADB @ 10:42:51 UTC, 1412 m punt 1: 073 DOTTERNH @ 11:56:24 UTC, 1321 m : 54.2 km 44.2 km/h punt 2: 165 NAGOLDSE @ 12:21:18 UTC, 1343 m : 41.6 km 100.2 km/h punt 3: 094 FOHRENBU @ 12:49:04 UTC, 1217 m : 37.7 km 81.5 km/h punt 4: 108 GINGEN @ 13:47:57 UTC, 1349 m : 118.5 km 120.7 km/h finish: 008 FINISH @ 13:55:27 UTC, 484 m : 22.5 km 180.3 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 274.5 km Duur van de proef: 03:12:36 Gemiddelde snelheid: 85.5 km/h Start hoogte: 867 m Hoogte passeren start: 1412 m Hoogte passeren finish: 484 m Hoogteverlies over proef: 383 m Totale score afstand: 274.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.3 km Been 1: 72.7 km Been 2: 46.3 km Totaal: 165.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:54:12 UTC einde: 13:57:20 UTC duur: 04:03:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 867 m @ 09:55:05 UTC hoog punt: 2252 m @ 12:38:39 UTC hoogtewinst: 1385 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4717 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||